Leo van Kuyl

Tevreden

Ja

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Audi Wim

Snelle levering van product. Goede communicatie.

Goede prijs kwaliteit.

Mohammed R

Zeer goed. Blij met deze banden

Prijs goed

Ik zou niet weten

A. Broekhoff

Banden van goede kwaliteit. Snelle levering. Goede informatie over stand van zaken levering

Duidelijke informatie. Snelle levering en info.

Mohamed

Uitstekende service

Roelf

Al jaren prima informatie en een goede service.

Haijo Brinkers

Perfect verlopen. Via Rob Boerema auto en camper onderhoud.

Klopt met wat zij beloven.

Tussen de zomerbanden vond ik ook een winterband. Daardoor werd ik onzeker en heb de volgende dag opnieuw een poging gewaagd.

Kuiperij

Uitstekende webwinkel

Duidelijk en snel te bekijken

Geen idee

Kurt Vanhooren -K&W Cars Maldegem

Super , geen commentaar op aan te merken.

Het enige minpunt was de Levering door Dpd , maar dit werd goed aangepakt door jullie en uiteindelijk toch nog goed opgelost.

FFbezorgen.nl

Prima bedrijf word zeer professioneel geholpen door een geduldige medewerker en de afhandeling en de versturing is helemaal top, een van de weinige bedrijven die wel staat voor eerlijkheid en doen...

service advies en zeker de levering

binnen 24 uur leveren wat niet de standaard is ( maar wat wel gebeurde bij FFbezorgen.nl en die waren daar zeer te spreken over nog bedankt ))