bruyninckx caj

Ik heb 2 banden besteld goedkoop en supers snel geleverd ?

ja zeker

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

ik heb geen zwakten punten ?

Dick Troost

Prima ervaring aan te bevele.

Don walle

Snel en voordelig

snelle levering

geen zwak punt

Micky Klaassens

Superlange ervaring! Al heel veel banden besteld super service

Goedkoop, snelle levering, klantvriendelijk

Molenschot

Goed, vooral het bandenbedrijf Elst in Wernhout verleende prima service. Banden lopen prima.

Niets

Frank

Scherpe prijs en snelle correcte afhandeling

Het is onduidelijk of je nu wel of niet een montagepunt hebt gekozen in het begin.

Particulier

Snelle levering, telefonisch contact was snel, goed en service gericht!

Geen klachten, bestel, en en de banden zijn er snel.

Gs7

Prima , snel en goedkoop. Montagepunt dicht in de buurt

Gegevens wijzigen was moeilijk en ik kon mijn naam bv helemaal niet verbeteren nadat ik zelf een spelfout maakte

R.Gertenaar

Goedkoop en snelle levering

snelle levering

nvt

Oké

Ik had verkeerde banden besteld en wilde ze omruilen in Oosterhout, maar dat kon niet.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant.
Bedankt voor uw review.
Het klopt dat u de banden niet kunt ruilen in Oosterhout. Onze banden liggen opgeslagen in Duitsland, België en in magazijnen in Nederland.
Dit geven...
Beste klant.
Bedankt voor uw review.
Dit geven wij ook duidelijk aan op de pagina`s https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/afhalen-van-je-bestelling/ en https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/garantie-en-retourneren/
Derhalve kunnen retouren alleen worden opgehaald ter terugzending naar het juiste magazijn.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter