Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Bas P

Prima!

Duidelijke site met voldoende zoek-opties

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Goed het verloop van de bestelling in de gaten houden, mijn banden moesten vanwege het stoppen van het gekozen montagebedrijf opnieuw geleverd worden maar daarvan kreeg ik pas nadat ik gebeld had de indformatie. Maar verder helemaal goed!

Maikel hazenberg

Super en snelle levering prijs en kwaliteit top

Prijs en kwaliteit

Niks alles is top

Goedkoop, goede banden, slechte informatie

Goedkoop

Noch ik, noch het montagebedrijf werden op de hoogte gehouden van de levering van de banden

Isabelle

Snel en klantenvriendelijk, efficient en goedkoop

prijs

Snelle levering. En snelle reactie bij vragen.

Goed prijs kwaliteitverhouding

Vindbaarheid op internet

Andre

Snel en goed

Snelle levering ook tijdens de feestdagen

Bas

Duidelijke site en een snelle levering voor een goede prijs

Marco

Top! Snel geleverd, duidelijke communicatie, goede site

Heaps

Goede hulp bij problemen

nvt

Van Dongen techniek

Afspraken komen ze altijd correct na.
Prettig om zaken mee te doen.

Op tijd leveren

Ga zo door!!