E.M. Bollee

Prima en overzichtelijk site, goede prijs kwaliteit, en snelle service

Service is op zelfde goede niveau als bij eerdere bestelling.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Nvt

Is mijn eerste keer dat ik hier iets bestel en de ervaring was goed.

Een snelle levering van het product.

Niet van toepassing.

Ed Meeuwisse

Prima prijs. Er ging iets mis met het doorgeven de track & tracé maar dit werd prima opgelost na telefonisch contact wat overigens erg makkelijk ging.

Prijs.
Contact.

Peter Offerman

Probleemloos

De preizen!!!

Nvt

Schoep

Zeer goede ervaring met snelle levering.

Goed product met zeer goede advies

NVT.

W plasmeijer

Zeer goed en erg makkelijk om zo je banden te bestelen

Prima winkel maar vind wel dat de foto's niet altijd overeenkomen met wat je besteld.

Wat ik al eerder aangaf dat de foto's niet overeenkomen daar wij daar op geselecteerd hadden waren wij wat teleurgesteld.

Manon

Bestellen was overzichtelijk en erg makkelijk.
Service was echt heel goed, ondanks vakantie toch hulp gekregen met mijn pakket.

Hele goede klantenservice
Goede kwaliteit producten

Montagepunt stond op actief terwijl deze non actief was

arno van den Boom

Prima service groot assortiment