Vond je het bestellen gemakkelijk?

Danny

Super, is de 2de order bij dit bedrijf in 1 jaar tijd.
Ze zijn goed bereikbaar. En als je 2+1 band besteld (1 was al nieuw ivm klapband in de UK), krijg je een email of het wel klopt :-)

Communicatie, prijs, levertijd

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

miss de DOT code (productiedatum), welke ik trouwens op geen enkele site kon vinden.

Willem Jansen

Prima service, niks op aan te merken.

Transparant, snelheid, prijs

Geen aanbevelingen

Elly Beun

Zeer goed.

uitleg over de banden die geleverd zullen worden m.b.t. afmeting. Profiel varieërt soms volgens afmeting. zou een grote pluspunt zijn tegenover de concurentie.

Sanderse

Ik zit nog steeds op mijn banden te wachten lange lever tijd. ????
nu weken geleden besteld ??

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Sanderse,
Naar aanleiding van uw bovenstaand bericht, hebben we ontdekt dat uw banden verloren zijn gegaan bij DPD. Hierover was bij ons niets bekend.
Per direct hebben wij, in...
Beste heer Sanderse,
Per direct hebben wij, in overleg met u, nieuwe banden verzonden.
Onze excuses dat DPD de banden is kwijtgeraakt.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Cees pop

Goed snelle levering en goede prijzen.

De goede aanbiedingen

Geen zwakke punten gevonden

M.b

Levert goeie producten

Voorraad stand en aflevertijd.

koenders

Besteld , betaald en snel ontvangen , wat wil je nog meer.

H. van Beek

Gewoon goed

Afspraak is afspraaj

Band die ik uitzicht was 2 dagen later niet meer te vinden

E.D.

Het duurde even (3 a 4 dagen). Uiteindelijk binnen maar in het algemeen zeer tevreden.Goede banden met kwaliteit voor een goede prijs.Ik raad iedereen aan.

Goede kwaliteit banden.

B.

Prima service

Vergelijking tussen diverse banden

Beter opvolging van levering. Ik werd niet geïnformeerd per e-mail dat de banden bij de Bandenhandel waren geleverd.