Vond je het bestellen gemakkelijk?

Wim Broerse

Prima. Snel, correct. Ook toen bleek dat iets niet goed ging bij montagebedrijf vd banden, werd er door de Autobanden Prijsvechter gelijk aktie ondernomen. Geleverde banden (Tristar) bevallen prima.

Snelle levering, correcte levering. Aftersales in orde. Info via mail is top.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Geef aan dat bij ventielen met sensoren bij onderlinge voor-en achterbandenwissel, de ventielen MOGELIJK opnieuw ingelezen moeten worden (Dit zou dan tot extra kosten kunnen leiden bij het... Geef aan dat bij ventielen met sensoren bij onderlinge voor-en achterbandenwissel, de ventielen MOGELIJK opnieuw ingelezen moeten worden (Dit zou dan tot extra kosten kunnen leiden bij het montagepunt. Vraag dit goed na)

E.F.M. Dam

Ervaring met Autobanden Prijsvechter is prima, echter is de opvolging bij afgeleverde dealer om band te monteren compleet waardeloos. Dat maakt in ieder geval dat ik geen tweede keer via... Ervaring met Autobanden Prijsvechter is prima, echter is de opvolging bij afgeleverde dealer om band te monteren compleet waardeloos. Dat maakt in ieder geval dat ik geen tweede keer via Prijsvechter bestel.

Afspraak nakomen en scherpe prijs

Het werken met aangesloten servicebedrijven die de band monteren.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Dam. Bedankt voor uw review.
Beste heer Dam. Bedankt voor uw review.
Jammer dat de opvolging bij de Opel dealer niet naar uw wens was. Wij hebben u gevraagd om dit voor ons uiteen te zetten, zodat wij om uitleg kunnen vragen bij de dealer, maar u reageert jammerlijk niet.
Helaas kunnen we dan ook niets betekenen in deze, als we niet weten waarover het gaat.
Mocht u ongemak hebben ervaren bij onze montagepartner, dan bieden we daar graag onze excuses voor aan.
Etienne ( Team Autobanden Prijsvechter )

Particulier

Uitstekend geholpen, vooral telefonisch advies gekregen, de meeste bedrijven zijn tegenwoordig niet meer telefonisch bereikbaar

Super snelle bezorging.

Er zijn geen zwakke punten te noemen

Sander

Makkelijk besteld, traag geleverd

Makkelijk en goedkoop

Eerlijk aangeven vanuit waar de order verzonden wordt.

Beste Sander,
Bedankt voor uw review.
Graag gaan wij even in op de levertijd en het feit dat wij "eerlijk" moeten vermelden waar een artikel vandaan komt.
De normale levertijd...
Beste Sander,
Bedankt voor uw review.
De normale levertijd is 2-3 werkdagen. U heeft besteld op Vrijdag 1-9. Met 3 werkdagen levertijd (Ma-Di-Woe) moest er dus uiterlijk op Woensdag 06-09 geleverd worden. Dat is ook gebeurt en hebben we daarmee, keurig de gestelde levertijd gehaald.
Meer over levering vindt u op https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/
Wat betreft "eerlijk" aangeven waar een artikel vandaan komt. Lees hierover meer op : https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/afhalen-van-je-bestelling/
Ik denk dan ook dat we volledig transparant zijn geweest over de levertijd en vanwaar wij verzenden.
Uiteraard vinden we het jammer dat dit anders op u is overgekomen. Daarvoor onze excuses.
Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van uw nieuwe banden.
Etienne van Autobanden Prijsvechter

Jc

Prima zoekmachine voor de juiste velg, makkelijk geleverd bij de monteur,TOP

Makkelijk en snel

Simon

Eerlijk is eerlijk, het ziet er allemaal prima uit en dat de Consumentengids ook achter deze website staat gaf me dan wel vertrouwen. Echter nadat ik de bestelling gedaan had werd het, behoudens de... Eerlijk is eerlijk, het ziet er allemaal prima uit en dat de Consumentengids ook achter deze website staat gaf me dan wel vertrouwen. Echter nadat ik de bestelling gedaan had werd het, behoudens de mail met daarin de bevestiging van de bestelling, angstaanjagend stil. Op dinsdagmiddag de bestelling gedaan in de nacht van woensdag op donderdag kreeg ik een mail dat de banden onderweg waren naar plaats van bestemming en ik zou een track&trace krijgen. Ik heb daarna niets meer ontvangen!
Maandagochtend maar eens contact opgenomen met desbetreffende garage, deze vertelde dat de banden binnen waren en dat ik de zaterdag erna langs kon komen om ze te laten monteren. Dus eind goed al goed.
Toch vind ik wel dat er meer communicatie had mogen plaatsvinden, je zit toch in onzekerheid want wel alles betaald en daarna geen idee hebben waar de banden zijn omdat een track&trace uit blijft geeft je toch een onbehaaglijk gevoel.

De prijs van de banden en de montage van de banden

Vreemd dat je 's nachts een email krijg dat de banden zijn verstuurd.
En geen track&trace mail ontvangen.

Beste Simon,
Bedankt voor uw uitgebreide review.
Beste Simon,
Bedankt voor uw uitgebreide review.
Wij hebben het nagekeken en het blijkt dat u inderdaad geen trackingcode heeft ontvangen. Dit komt soms voor, wanneer wij deze niet geautomatiseerd aangeleverd krijgen van 1 van onze leveranciers. Helaas hebben we nog geen systeem ( omdat we met veel leveranciers werken) die een melding afgeeft, dat we een trackingcode missen. Vandaar dat wij ook in de verzendmail aangeven, dat wanneer u de trackingcode niet heeft gehad, u deze alsnog kan opvragen via de mail.
Uiteraard wel onze excuses dat u het nummer niet heeft ontvangen. Uiteraard wilden we u geen onbehaaglijk gevoel geven.
Wij wensen u desondanks toch veel plezier van de nieuwe banden.
Etienne ( Team Autobanden Prijsvechter )

M.Kardol

Alles volgens afspraak geregeld.

Duidelijke uitleg!

Niets.

Ddd

Prima. Zoals verwacht goedkoop en snel

Ruud

Makkelijk inkopen en advies met kleine prijzen. Bedankt!

Ik kon geen ventieltjes vinden