Vond je het bestellen gemakkelijk?

Stefan C.

Een zeer slechte ervaring

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Het afleveradres van het montagepunt was onjuist, net als de tarieven. Ik ben de halve dag bezig geweest en 60km gereden terwijl het montage punt nog geen 5km van mijn huis ligt. Ook duurde de... Het afleveradres van het montagepunt was onjuist, net als de tarieven. Ik ben de halve dag bezig geweest en 60km gereden terwijl het montage punt nog geen 5km van mijn huis ligt. Ook duurde de levertijd langer dan vermeldt bij het bestellen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Stefan. Het montagepunt had aan ons geen adreswijziging doorgegeven. Hierbij hebben wij ze dan ook direct verwijderd van onze site. Wij staan voor betrouwbaarheid en lage bandenprijzen en... Beste Stefan. Het montagepunt had aan ons geen adreswijziging doorgegeven. Hierbij hebben wij ze dan ook direct verwijderd van onze site. Wij staan voor betrouwbaarheid en lage bandenprijzen en derhalve willen we voor onze klanten de juiste informatie bieden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Autobanden Prijsvechter

J van Veen

Duidelijk proces van uitkiezen en bestellen, goede service.

Wat ze zeggen komen ze na.

Nvt

Dennis Jansen

Snelle levering, retourneren veel te duur en onmogelijk om zelf aan te leveren

Retourneren, het is veel te duur en je geeft geen andere mogelijkheden.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Hallo Dennis, bedankt voor je review.
Hallo Dennis, bedankt voor je review.
Ook wij vinden het retourneren veel te duur. Pakketten moeten terug naar bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk of een ander land in de EU. Omdat banden grote lompe pakketten zijn en alleen handmatig kunnen worden verwerkt is dit zo duur. Ook niet te vergeten dat de de regering hierover nogeens 21% btw heft, die wij moeten afdragen. Wij rekenen dus gewoon de pakketprijs.
Ons devies is : Goed bestellen. Maak een foto van de banden. Check of achter en voor hetzelfde is en neem dit over in onze zoekmachine. Dan kan er niets fout gaan en zijn retourkosten niet van belang.
Etienne Team AP

Roelof Sikma

Zeer goed

snelle levering,duidelijke website

n.v.t

Hendri Reezigt

Gewoon top

Scherpe prijzen

Geen bedrijf, aan huis geleverd.

Banden zijn goed

Gemakkelijk vergelijken

De bezorging is dramatisch, de track & tracé van dpd werkt voor geen meter. Eerst blijft de order 3 dagen op "in transit" staan.
Vervolgens kijk ik op de track & trace en is er niets...
Vervolgens kijk ik op de track & trace en is er niets veranderd en
ga ik even een boodschap doen (ongeveer 30min)
Kom ik thuis zijn de banden ineens bij de buren afgeleverd.
Na 4 dagen!!
Terwijl er op de site staat 2 tot 3 dagen!
De banden (2) waren ook uit de verpakking en die lag er los bij.
Kortom product in orde bezorging dramatisch slecht.

Beste Dieseljunkie,
Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over de levering van DPD.
Onze excuses daarvoor.
DPD sorteert en verplaatst alle banden handmatig. Deze passen niet door...
Beste Dieseljunkie,
Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over de levering van DPD.
Onze excuses daarvoor.
DPD sorteert en verplaatst alle banden handmatig. Deze passen niet door de sorteermachines. Omdat dit een intensief proces is, komt het wel eens voor dat zij tussentijds vergeten te scannen, waardoor het lijkt dat er geen beweging is. Dan komt het pakket ineens alsnog. Helaas hebben we daar geen enkele invloed op, aangezien DPD en GLS de enigen zijn die banden vervoeren.
Echter wensen we u veel plezier met de nieuwe banden.
Deborah van Team AP

Ruud Lassooij

Duidelijke informatie

Aflevering was wat traag en volgen via internet was onmogelijk

Mevr. J. Bol-de Groot

Geweldig dat je online banden kan kopen

Gemakkelijk banden bij bandenmaat te vinden

Het bezorgen duurde langer dan verwacht