Resultaat
Medewerkers
Product presentatie
Het nakomen van de afspraken
Communicatie

Bart Hendriks

Een eerlijk bedrijf wat betrouwbare auto’s verkoopt tegen een redelijke prijs.
Een eerlijk bedrijf wat betrouwbare auto’s verkoopt tegen een redelijke prijs.
Ik heb een Volvo V60 hybride gekocht. Ik kreeg alle ruimte om de auto te bekijken, een proefrit te maken en vragen te stellen.
In de prijsonderhandeling zijn we op een prettige manier tot elkaar gekomen.
Klein minpuntje is dat de accu van de elektromotor leeg was, zodat ik puur op elektromotor niet goed heb kunnen testen.

Eerlijk verhaal
Betrouwbaar
Goede prijs kwaliteit verhouding

De proefrit beter voorbereiden, zodat alles goed getest kan worden

Michel

Goede service. En toen ik de auto ging ophalen hebben ze ook nog even de auto gewassen van te voren super.

Ze nemen de tijd voor je. Goed en leuke mensen en behulpzaam.

Michael

Super goed geholpen met de aankoop van een nieuwe auto

Verkopers dringen niks op en laten je ongestoord kijken.
Altijd behulpzaam

jolanda smits

Geweldig!

assortiment, transparantie, meedenken

Alles is al heel erg goed, dus ik zou geen verbeterpunt weten.

Anouk

Fijn

Snelle reactie

V

Klantvriendelijk en denkt mee in mogelijkheden!

Vriendelijk, deskundig

Nvt

Gorissen

Top geholpen!

Komt afspraken na

Richard Schreurs

Zeer prettig, flexibel en klantgericht!

Eerlijk en nemen de tijd voor je.

Prima zo

Verhagen

Leuk bedrijf. Auto stond netjes klaar. Via Whatsapp waren er al extra foto's gedeeld. Proefrit kunnen maken. Na vloeistofcontrole en overschrijving kon deze gelijk mee. Een onverhoopt ontdekte... Leuk bedrijf. Auto stond netjes klaar. Via Whatsapp waren er al extra foto's gedeeld. Proefrit kunnen maken. Na vloeistofcontrole en overschrijving kon deze gelijk mee. Een onverhoopt ontdekte beschadiging aan een band werd keurig opgelost door een compleet reservewielset van een vergelijkbare auto over te zetten. Goed meegedacht.

Goede communicatie! Extra foto's gedeeld. Super! Reservewielset!

Jammer dat de omgeving (landelijk) snel zorgt voor stof op hun auto's.

Kamps

Wat n waardeloos bedrijf. Dit bedrijf is echt krom/ niet te vertrouwen.

Zijn er niet!

Word eens eerlijk en vertel de waarheid over je product!

Reactie Auto-roelofs.nl:

Geachte heer Kamps, beste Roger,
Geachte heer Kamps, beste Roger,
Begin oktober 2019 heb je een 13 jaar oude BMW met ruim 240.000 km bij ons gekocht voor een internet meeneemprijs, zonder aanvullende garantie. We hebben je bij aankoop de mogelijkheid geboden om deze auto technisch te laten controleren en je zelfs schriftelijk op de risico’s gewezen, die de koop van een gebruikte auto onder deze condities met zich meeneemt.
Ruim twee maanden later kregen we bericht van je dat er zich diverse kleine gebreken hadden gemanifesteerd waar jij je zorgen om maakte. We hebben je vervolgens uitgenodigd deze gebreken kosteloos te laten onderzoeken en je aan de hand daarvan te helpen deze punten op een voor jou zo goedkoop mogelijke wijze te laten repareren. Nadat we deze diagnose hebben laten uitvoeren en we afgesproken hebben dat je een vervolgafspraak zou maken om deze defecten te laten herstellen, heb je ons niets meer laten weten. Totdat we deze beoordeling van je ontvingen, en je ons in de daaropvolgende mailwisseling voor van alles en nog wat uitmaakte.
Ik vind het vervelend dat je met reparaties bent geconfronteerd doordat er na de aankoop onderdelen defect zijn geraakt. Helaas hebben wij dit vooraf ook niet kunnen voorzien. Het spijt me dat jouw verwachtingen van een 13 jaar oude BMW met ruim 240.000 km en ons serviceniveau hoger liggen dan dat wij jou hebben kunnen bieden.
Met vriendelijke groeten,
Lex Roelofs