Resultaat
Medewerkers
Product presentatie
Het nakomen van de afspraken
Communicatie

Kyarmen

Super!

Luister goed naar de punten en maakt vervolgens een goede prijs

Reactie Auto-roelofs.nl:

Bedankt Kyarmen! Heel veel plezier met de Alfa 147.

Fam.Gielen

Super goede service

Alles was goed . Van begin tot verkoop

Totaal geen

Beste Wilma,
Fijn dat je het contact met ons zo ervaren hebt. Heel veel fijne kilometers gewenst met jouw Nissan Qashqai!

W,Coumans

Zeer tevreden ,Over Auto-Roelofs,,

Het nakomen van afspraken

Het kantoor zou wel eens een opknap beurt mogen ,,

Beste Wim,
Dankjewel voor de positieve ervaring en jouw tip. Veel plezier met jouw mooie Mercedes!

Jansma

Een goede ervaring

Duidelijk uitleg en geduld en goede autoverkoper zonder opdringerig te zijn.

Tips vooral blijven doen zoals je het doet.

Beste Maria,
Nogmaals dank voor de aankoop van de Toyota Yaris. Fijn dat je jouw positieve ervaring via deze weg gedeeld hebt.
Fijne kilometers toegewenst!

Giesbet

Was prettig

Genoeg keuze, goede website

Reactie Auto-roelofs.nl:

Heel veel plezier met de Capture en nogmaals bedankt voor het vertrouwen!

Sam Snoeren

Goede opvolging voor mijn aanvraag. Ze zijn vergeten te melden dat ik alvast een meldcode zou krijgen, dus last minute moeten verzekeren na aankoop. Auto waar ik voor belde was al verkocht, maar... Goede opvolging voor mijn aanvraag. Ze zijn vergeten te melden dat ik alvast een meldcode zou krijgen, dus last minute moeten verzekeren na aankoop. Auto waar ik voor belde was al verkocht, maar helaas kreeg ik geen alternatief aangeboden. Zelf maar gevraagd voor een vergelijkbaar model dat ik al gezien had op de website. Tijdens mijn proefrit stond de tank al in reserve, dus lang rijden zat er niet in.

Snel een afspraak maken, vriendelijk ontvangst en goede opvolging bij vragen.

Details en alternatieven bieden indien al verkocht. Beter verkopen. Alle rand informatie melden. Desnoods een info blad meegeven.

Goedemorgen Sam,
Bedankt voor jouw beoordeling en de vermelding van de punten waaraan we onvoldoende aandacht hebben besteed. We zullen hier in het vervolg extra op letten.
We hopen dat je...
Goedemorgen Sam,
We hopen dat je heel veel plezier van jouw nieuwe Hyundai gaat beleven.
Met vriendelijke groeten,
Lex Roelofs

Hannes van de Ven

Voelt heel erg vertrouwd. Alle auto’s op het terrein zien er perfect uit. Wij werden erg vriendelijk ontvangen, kregen alle tijd om zelf de auto te bekijken waarvoor wij een proefrit kwam maken en... Voelt heel erg vertrouwd. Alle auto’s op het terrein zien er perfect uit. Wij werden erg vriendelijk ontvangen, kregen alle tijd om zelf de auto te bekijken waarvoor wij een proefrit kwam maken en daarna ruimschoots een proefrit kunnen maken. Na inruildeal gemaakt te hebben, kon ik de auto dezelfde dag al meenemen. Heel goed gevoel over gehouden aan deze aankoop!

Voelt vertrouwd. Mooie auto’s. Geen opdringerigheid. Alle tijd om rustig de auto te bekijken en uit te proberen.

Heb ik niet.

Beste Hannes,
Dankjewel voor de aankoop en het delen van jouw positieve ervaring. Fijn dat je het contact op deze manier beleefd hebt.
Heel veel plezier met jouw Golf!

Monique

Top

Top

Niks

Beste Monique,
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Heel veel plezier met de Audi A3!

Kevin Heuts

Denken met je mee!

Meedenken in oplossingen, vriendelijk personeel, geen gevoel van geldklopperij

Scherper zijn op details; 2x bleek de beschrijving iets te missen over de afwerking/opties.

Beste Kevin,
Bedankt voor jouw positieve review en voor jouw tip. Heel veel plezier gewenst met jouw nieuwe Peugeot 308SW.

Arno

Opel Zafira Tourer gekocht, ingeruild voor oude Zafira. Proefrit met nieuwe gemaakt. Net voor levering bleek lip/onderspoiler te ontbreken, had niemand gezien, maar werd meteen opgepakt en nieuwe... Opel Zafira Tourer gekocht, ingeruild voor oude Zafira. Proefrit met nieuwe gemaakt. Net voor levering bleek lip/onderspoiler te ontbreken, had niemand gezien, maar werd meteen opgepakt en nieuwe geregeld en bevestigd.

Alle vragen netjes beantwoord, en ook snel via Whatsapp. Ook vrijwaringsbewijs van oude snel geregeld.

Ga zo door!

Beste Arno,
Fijn dat jouw ervaring zo positief is. Heel veel plezier met jouw nieuwe Zafira!