Resultaat
Medewerkers
Product presentatie
Het nakomen van de afspraken
Communicatie

Martijn

Prima dealer, erg aardig en absoluut geen "gladde" verkoper

Snelle service
Aardige verkoper

Nvt

Beste Martijn,
Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe Peugeot 308 SW!

Wessels

De auto sinds twee dagen in bezit. Tot nu toe alles goed, goede communicatie en vriendelijke ontvangst.

Vriendelijkheid, goede presentatie van de autos

Op dit moment niet.

Reactie Auto-roelofs.nl:

Bedankt voor jullie review. Super om te lezen dat de Nissan goed bevalt en dat jullie zo te spreken zijn over het contact dat we hebben gehad.

Nick Paulussen

Deze week mijn mercedes ingeruild op een mazda. Super goeie service auto zag er uit zoals die beschreven was. En je een goeie inruil prijs op je oude auto.

Prijs is goed
Goede communicatie

Nee

Beste Nick,
Dankjewel voor het delen van de positieve ervaring die je met ons hebt gehad. We wensen je ontzettend veel plezier van jouw nieuwe Mazda CX3!

Joelle

Goede service, snelle afhandeling! Top!

Goede communicatie en snelle afhandeling.

Beste Joelle & Jaap,
Bedankt voor jullie review en heel veel plezier gewenst met jullie Seat!

Particulier

Vriendelijk en correct

Persoonlijke benadering

Nvt

Reactie Auto-roelofs.nl:

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring en heel veel plezier met de B klasse!

Leon van der Koelen

Goed geholpen

Vriendelijk, behulpzaam, eerlijk

Reactie Auto-roelofs.nl:

Bedankt Leon! Heel veel fijne kilometers gewenst in jouw Ford Fiesta!

Bram

Goede service en alles snel geregeld

Beste Bram,
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Heel veel plezier gewenst met jouw Mondeo!

Frank smits

Super service

Uitstekende service, vriendelijk, meedenkend.

Heb ik niet

Beste Frank,
Nogmaals bedankt voor de aankoop en heel veel plezier gewenst met jouw Nissan Qashqai.

Jos W

Prima ervaring, Lex is een rustige verkoper die je de tijd gunt om rustig tussen de autos te struinen.

Geen opdringerigheid, snelle reactie, je kunt allerelei types uit proberen zonder gedoe, veel keuze.

Hoewel de de auto net pas hebben, hebben we er een goed gevoel bij. We hopen dat dit ook zo blijft.

Misschien review aanvraag pas na een maand sturen om de ervaring met de auto, waar het tenslotte om gaat, beter te beoordelen.

Beste Jos,
Beste Jos,
Fijn dat je het contact zo positief hebt ervaren en dat je dat in deze review hebt gedeeld. Je bent natuurlijk welkom om over een paar maanden nog zo'n mooie beoordeling te schrijven :-)

Henriëtte Bolwerk

Vriendelijk en geen gezeur over kortingen..de prijs is de prijs.

Andy Muller komt vertrouwd over en is zeer vriendelijk
Uitleg komt soms beetje ,,tja,, over, mag wel aan gewerkt worden.
Vertrouwde gevoel en prima auto zorgde voor aankoop bij Lex Roelofs.

De uitleg over 1 jr wettelijke garantie komt niet goed over.
Op factuur staat..afgekochte garantie...moeilijk te begrijpen.
Telefonisch om uitleg gevraagd.

Beste Henriëtte,
Bedankt voor jouw positieve review.
Wettelijke garantie heeft betrekking op defecten die bij de aankoop al aanwezig zouden zijn.
Aanvullende garantie dekt de kosten die...
Beste Henriëtte,
Bedankt voor jouw positieve review.
Aanvullende garantie dekt de kosten die gepaard gaan met gebreken die na de verkoop ontstaan.