Vera Boyen

Ik ben een vaste klant sinds jaren en ben zeer tevreden over dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Dit jaar was er een verkeerd zonnebrandproduct geleverd, hiervoor een mail gestuurd en enkele uren later al bericht terug dat het juiste product ging geleverd worden dus heel vlug antwoord met een... Dit jaar was er een verkeerd zonnebrandproduct geleverd, hiervoor een mail gestuurd en enkele uren later al bericht terug dat het juiste product ging geleverd worden dus heel vlug antwoord met een positieve oplossing

Wanda Veltman

Duidelijke communicatie en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en alle stappen in het bestelproces worden gecommuniceerd.

Monique Sluik-Mulder

Australian stick

Beschrijf hier uw ervaring

Al jaren lang gaan wij naar een camping in Spanje en zoals je ieder jaar de koffers inpakt en lijstjes afwerkt, checken wij ook ieder jaar of de Australian stick ( voor je gezicht) 50+ of 30+ in de... Al jaren lang gaan wij naar een camping in Spanje en zoals je ieder jaar de koffers inpakt en lijstjes afwerkt, checken wij ook ieder jaar of de Australian stick ( voor je gezicht) 50+ of 30+ in de koffer zit.
Sochtends smeren we onze oogleden, neus en wangen ermee in. Ik kan met recht zeggen, dat ik nog nooit verbrand ben boven- of onder mijn ogen. Ook mijn neus blijft beschermd.. We zijn nog niet eerder van huis gegaan zonder de stick in onze tas. Terwijl anderen klagen over creme in hun ogen, vellen losse huid op hun neus, zitten wij met een gezonde, beschermde toet. Duikbril op/af etc... het maakt niet uit, we verbranden niet, het loopt niet in je ogen. Natuurlijk smeren we na iedere zwemsessie, maar er zit voldoende in voor 4 personen, 6 weken lang. Echt een aanrader!! Zeker met kleine kinderen en/of een ouder wordende huid.

wendy veryser

Vlotte bestelling en vlotte levering

Beschrijf hier uw ervaring

steeds correct en leuke attentie aanwezig

Mariska Hoekstra

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en top producten

Daphne Sebregts

Snelle verzending van topproducten

Beschrijf hier uw ervaring

Goede zonnebrandcrème voor zonnebank en zon.
Zonne-allergie is ook vrijwel niet aanwezig door het gebruik van Australian Gold.
Ik ben fan!!

Tetiana Galias

Geweldig! Ik ben tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb goede australian tan gekregen. Super mooi bruiner

Suus Bode

Heel fijn

Viviane Lenders

Top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering van top produkten ?

Jérôme Par

Kwaliteitsvolle producten voor een scherpe prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie producten die doen wat ze beloven aan een scherpe prijs. Snelle levering en goede klantenservice!