Hannie Quanjel

Prima en snelle verzending

Super bedrijf

Salima Nadjar

Zeer goede service altijd al geweest! Zeer tevreden

Super ! Niks op aan te merken. Top

Goede akties ,snelle levering

Carolina Hart

Top webshop!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik gebruik al jaren de producten van Australian Gold. Het product doet wat het beloofd. Dit jaar was ik verrast door de nieuwe producten zoals een foundation met beschermingsfactor. Vandaag besteld,... Ik gebruik al jaren de producten van Australian Gold. Het product doet wat het beloofd. Dit jaar was ik verrast door de nieuwe producten zoals een foundation met beschermingsfactor. Vandaag besteld, morgen in huis. Ik heb zo'n zin in mijn vakantie en die begint hier met de producten van Australian Gold in mijn koffer! Gelijktijdig producten besteld voor mijn zoon en zijn vriendin die naar een ander deel van de wereld afreizen. Daar kreeg ik zo'n lieve en positieve reactie op terug. De geur en structuur van de producten zijn heerlijk. Mama blij en kids blij! Hoe mooi is dat?

Paul

Goede producten met een goede prijs-kwaliteit

Snelle levering zonder problemen

Brigitte Loots

Wat een snelle bezorging, prima verpakt en zo leuk dat er een tester en een sleutelhanger bijzit en als klap op de vuurpijl 10% korting. Laat de vakantie maar komen! Mooie producten en mooi weer.­čśü

Beschrijf hier uw ervaring

Toch dat extraatje, je bent en blijft een kind dat een kadootje uitpakt ­čśé­čî×

Orsolya Sárosi

Perfect, fast delivery, bonus items in the package. <3

Beschrijf hier uw ervaring

Everything went smoothly, the product is perfect!

Larissa

Nooit geen problemen mee gehad altijd snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel hier al jaren me zonnebrand werkt super!