Ghislaine Painter

Duidelijk website, goede service, snel en efficiënt bezorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik gebruik Australian gold gel spray met bronzer al een paar jaar. Altijd bij een drogist gekocht soms in de asnbieding. Heel lekker in gebruik en geeft een langdurige bruin kleur zonder vlekken. Nu... Ik gebruik Australian gold gel spray met bronzer al een paar jaar. Altijd bij een drogist gekocht soms in de asnbieding. Heel lekker in gebruik en geeft een langdurige bruin kleur zonder vlekken. Nu had ik het weer nodig maar factor 50 is er niet meer bij de drogist te krijgen in de herfst. Ik heb de Australian shop online gevonden en ben er heel blij mee. Heel uitgebreide assortiment met duidelijk beschrijving. Makelijk te bestellen en binnen 2 dagen thuis. Het was netjes verpakt in een passende doos. Alles was apart in plastic gesealed tegen lekkage met een monstertje en een pen erbij en 10% korting voor de volgende keer.

Paul

Goede producten

Hans Huzink

Goed bedrijf snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk beschrijving bij de producten voldoen echt aan mijn verwachtingen

Paenen

Zeer goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

Verzorgt je huid goed in de zon

Chrissy Maas

Fijne snelle levering, en sample erbij/ pen, en zeer tevreden over het bruinings resultaat wbt de zonnebank en zonnebrand produkten, je ziet meteen resultaat!👍🏻

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden ,en bruining zie je meteen, na zowel zonnebank als de produkten met SPF, top!👍🏻

Bianca Vander Veecken

Altijd stipt. Telkens kortingbon/kadootje bijgevoegd. Correct.

Perfect.

Joey Hannesse

Goede webshop

Vlotte bestelling

Paul Verdugt

Goede website en snelle levering !

Beschrijf hier uw ervaring

Australian Gold is een voorbeeld hoe het wel moet !

Jf Vdkuijlen

Een snelle levering goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Ze houden je op de hoogte waar t pakketje is als er vertraging is krijg je dat te horen zal t zeker aanbevelen

Denise

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke website, handig om eerst ook proefverpakkingen te kunnen bestellen.