Mürside Top

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb het product dark legs gekocht en al na 1 gebruik zag ik een verschil. Een super goed product!

Richard De Rouw

Goed bedrijf met geweldige producten

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie duidelijke site, bestelling ging erg makkelijk en de levering is ook snel. Het product is geweldig, smeert erg fijn, beschermt goed en erg belangrijk: erg mooie bruining (in de zon en onder de... Mooie duidelijke site, bestelling ging erg makkelijk en de levering is ook snel. Het product is geweldig, smeert erg fijn, beschermt goed en erg belangrijk: erg mooie bruining (in de zon en onder de zonnebank).
Ik kan het iedereen aanraden

Anita Tieman

Mijn vorige ervaringen zijn erg goed. Deze bestelling heb ik nog niet ontvangen, dus kan ik er nog niets over zeggen.

Super producten!

Joyce Nelemans-Dierdorp

Beste zonneproducten

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben al jaren tevreden klant ,met mijn zon(gevoelige) huid,helpt alleen Australian gold.Dankzij de bronzer in sommige producten krijgt mn bleke huidje ook subtiel tintje,en beschermt en verzorgd.

Mariese Braem

Dit bedrijf is top

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goede producten gebruik deze al vele jaren

Dino Zucca

Super snel en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Gaat heel makkelijk via site

X

Snelle levering, goed verpakt

Beschrijf hier uw ervaring

De beste zonnebrand snel geleverd

Jessy De Bruyn

Top! Super goede service en levering

Beschrijf hier uw ervaring

Een heel groot aanbod in zonneproducten. Ik gebruik al een paar jaar deze producten en een gegarandeerd mooi bruin kleurtje als resultaat met de nodige bescherming. Om van de heerlijke geur nog maar... Een heel groot aanbod in zonneproducten. Ik gebruik al een paar jaar deze producten en een gegarandeerd mooi bruin kleurtje als resultaat met de nodige bescherming. Om van de heerlijke geur nog maar te zwijgen. Instant vakantiegevoel !!

Christian Jansen

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd perfect in orde van bestelling tot levering.

Manu

Beste product ooit