Elise Jansen

Onafhankelijk inzicht, overzicht en controle

Paul

Mooie update met de nieuwe EnergyFlip app! Uitstekend inzicht in het verbruik, zonder onnodige technische informatie. Daarbij ook erg goede en snelle service bij vragen (zelfs bij oudere Aurum... Mooie update met de nieuwe EnergyFlip app! Uitstekend inzicht in het verbruik, zonder onnodige technische informatie. Daarbij ook erg goede en snelle service bij vragen (zelfs bij oudere Aurum meetstekkers).

Hans Schaap

Huisbaasje uit 2017 werkte niet meer. Probleem gemaild naar EnergyFlip, stekkers (gratis) opgestuurd en wederom gratis gerepareerd ontvangen. Procedure gevolgd om de ge-update stekker te installeren... Huisbaasje uit 2017 werkte niet meer. Probleem gemaild naar EnergyFlip, stekkers (gratis) opgestuurd en wederom gratis gerepareerd ontvangen. Procedure gevolgd om de ge-update stekker te installeren en de app werkt weer als vanouds. Ik ben dan ook zeer tevreden over de oplossing en meer dan tevreden over de snelle en professionele communicatie door de servicedesk. Jammer dat 6 sterren niet kan! Dankjewel.

Henk Middendorp

Jarenlang met plezier Huisbaasje met meetstekker gebruikt. Na de overstap naar slimme meter een gateway aangeschaft. Kan prima verbinden met het thuisnetwerk, maar de gateway wil geen contact maken... Jarenlang met plezier Huisbaasje met meetstekker gebruikt. Na de overstap naar slimme meter een gateway aangeschaft. Kan prima verbinden met het thuisnetwerk, maar de gateway wil geen contact maken met het internet. De servicedesk reageert wel, maar kan het probleem niet verhelpen.

Reactie EnergyFlip:

Helaas speelde er bij meneer Middendorp een probleem met de wi-fi verbinding en hebben we niet kunnen achterhalen waar dit precies vandaan kwam. Meneer heeft een retourlabel ontvangen om de set... Helaas speelde er bij meneer Middendorp een probleem met de wi-fi verbinding en hebben we niet kunnen achterhalen waar dit precies vandaan kwam. Meneer heeft een retourlabel ontvangen om de set terug te kunnen sturen en zijn aankoopbedrag retour te ontvangen.

Glenn Kroeze

Ik ben erg goed en snel geholpen. Ook met mijn vragen over de installatie werd ik snel en correct geholpen! EnergyFlip werkt fantastisch om inzicht te krijgen in je verbruik!

Toon de Boer

Ik gebruik ‘Huisbaasje’ al sinds 2017 en gebruik de app zeer regelmatig en dat helpt om de energiekosten zo laag mogelijk te houden. Werkt goed op zowel iPhone als iPad.
Twee weken geleden...
Twee weken geleden heeft m’n meetstekker het begeven en dankzij plezierig overleg met de servicedesk had ik snel een vervanger zodat EnergyFlip nu weer prima werk!

Joke Weerman

Ik ben al twee dagen bezig om verbinding te maken met het internet.
Tot op heden niet gelukt. Heb zeker 30 pogingen gedaan. Zowel met mijn IPhone als met mijn IPad.
Heb ook de helpdesk...
Ik ben al twee dagen bezig om verbinding te maken met het internet.
Heb ook de helpdesk gemaild. Ze hebben nog een alternatieve manier van koppelen doorgegeven maar ik die werkt niet.
Wij hebben dus niets aan onze EnergyFlip.

Beste Joke,
Beste Joke,
Vervelend dat het nog niet is gelukt om de verbinding te maken. We helpen graag om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Laat ons per mail weten waar je precies vastloopt in het stappenplan dat we je gestuurd hebben. Je kan ons natuurlijk ook bellen voor telefonische ondersteuning bij het koppelen.
Groeten, Team EnergyFlip

L Roozeboom

Ik heb al 2 dagen geen meetgegevens vanwege een nieuwe digitale meter.

L Roozeboom

Reactie EnergyFlip:

​Heel vervelend dat uw gasmeting niet meer in beeld is. Heeft u navraag gedaan bij de netbeheerder of zij de gaswaarden wel ontvangen? Voor zover wij kunnen zien, stuurt uw gasmeter namelijk geen... ​Heel vervelend dat uw gasmeting niet meer in beeld is. Heeft u navraag gedaan bij de netbeheerder of zij de gaswaarden wel ontvangen? Voor zover wij kunnen zien, stuurt uw gasmeter namelijk geen gegevens door. We zouden u graag helpen dit op te lossen, maar het doorgeven van het gasverbruik van de gasmeter aan de P1-poort op de elektriciteitsmeter, ligt bij de netbeheerder. Tot dit op orde is, kunnen wij helaas weinig voor u doen.
Edit 3-11: Het lijkt erop dat de netbeheerder de koppeling tussen de meters heeft geregeld. Het probleem is dus opgelost. Sinds 21-10 komt de gasmeting weer door.

Peter

Onlangs EnergyFlip aangeschaft, na de installatie was de gasmeter niet uit te lezen. Heb een nieuwe gassensor ontvangen en probleem was opgelost. Perfecte service en goede communicatie met de... Onlangs EnergyFlip aangeschaft, na de installatie was de gasmeter niet uit te lezen. Heb een nieuwe gassensor ontvangen en probleem was opgelost. Perfecte service en goede communicatie met de service medewerkers.

Marcel

Ik gebruik EnergyFlip al enkele jaren met veel plezier. Geeft goed inzicht in je energie verbruik.
Na verhuizing had ik inlogproblemen maar ben zeer snel en adequaat door de servicedesk van Aurum geholpen.