Glenn Kroeze

Ik ben erg goed en snel geholpen. Ook met mijn vragen over de installatie werd ik snel en correct geholpen! EnergyFlip werkt fantastisch om inzicht te krijgen in je verbruik!

Toon de Boer

Ik gebruik ‘Huisbaasje’ al sinds 2017 en gebruik de app zeer regelmatig en dat helpt om de energiekosten zo laag mogelijk te houden. Werkt goed op zowel iPhone als iPad.
Twee weken geleden...
Twee weken geleden heeft m’n meetstekker het begeven en dankzij plezierig overleg met de servicedesk had ik snel een vervanger zodat EnergyFlip nu weer prima werk!

Joke Weerman

Ik ben al twee dagen bezig om verbinding te maken met het internet.
Tot op heden niet gelukt. Heb zeker 30 pogingen gedaan. Zowel met mijn IPhone als met mijn IPad.
Heb ook de helpdesk...
Ik ben al twee dagen bezig om verbinding te maken met het internet.
Heb ook de helpdesk gemaild. Ze hebben nog een alternatieve manier van koppelen doorgegeven maar ik die werkt niet.
Wij hebben dus niets aan onze EnergyFlip.

Reactie EnergyFlip:

Beste Joke,
Beste Joke,
Vervelend dat het nog niet is gelukt om de verbinding te maken. We helpen graag om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Laat ons per mail weten waar je precies vastloopt in het stappenplan dat we je gestuurd hebben. Je kan ons natuurlijk ook bellen voor telefonische ondersteuning bij het koppelen.
Groeten, Team EnergyFlip

L Roozeboom

Ik heb al 2 dagen geen meetgegevens vanwege een nieuwe digitale meter.

L Roozeboom

Reactie EnergyFlip:

​Heel vervelend dat uw gasmeting niet meer in beeld is. Heeft u navraag gedaan bij de netbeheerder of zij de gaswaarden wel ontvangen? Voor zover wij kunnen zien, stuurt uw gasmeter namelijk geen... ​Heel vervelend dat uw gasmeting niet meer in beeld is. Heeft u navraag gedaan bij de netbeheerder of zij de gaswaarden wel ontvangen? Voor zover wij kunnen zien, stuurt uw gasmeter namelijk geen gegevens door. We zouden u graag helpen dit op te lossen, maar het doorgeven van het gasverbruik van de gasmeter aan de P1-poort op de elektriciteitsmeter, ligt bij de netbeheerder. Tot dit op orde is, kunnen wij helaas weinig voor u doen.
Edit 3-11: Het lijkt erop dat de netbeheerder de koppeling tussen de meters heeft geregeld. Het probleem is dus opgelost. Sinds 21-10 komt de gasmeting weer door.

Peter

Onlangs EnergyFlip aangeschaft, na de installatie was de gasmeter niet uit te lezen. Heb een nieuwe gassensor ontvangen en probleem was opgelost. Perfecte service en goede communicatie met de... Onlangs EnergyFlip aangeschaft, na de installatie was de gasmeter niet uit te lezen. Heb een nieuwe gassensor ontvangen en probleem was opgelost. Perfecte service en goede communicatie met de service medewerkers.

Marcel

Ik gebruik EnergyFlip al enkele jaren met veel plezier. Geeft goed inzicht in je energie verbruik.
Na verhuizing had ik inlogproblemen maar ben zeer snel en adequaat door de servicedesk van Aurum geholpen.

Johannes

Energy geeft een zeer goed beeld van je energie verbruik. Zekers als je zonnepanelen hebt. Dan zie je al gauw dat de nacht niet het ideale moment is om een was te draaien. Maar ook als je wat... Energy geeft een zeer goed beeld van je energie verbruik. Zekers als je zonnepanelen hebt. Dan zie je al gauw dat de nacht niet het ideale moment is om een was te draaien. Maar ook als je wat vergeten bent iets uit te zetten dus nog even check voor het slapen gaan op je stroomverbruik. Ook de kostenbesparing wordt efficiënter. Je checken of je meer zonnepanelen nodig hebt. Maar dat zonnepanelen bij geen zon ook stroom leveren. Ook door historische overzichten krijg je scherper beeld van je uitgave. Ik check medere malen per dag mijn gebruik en stem daarmee mijn gebruik af. Eigenlijk zou iedereen deze app moeten hebben. Ik ben dus heel tevreden over het inzicht in mijn gebruik. Het maakt je bewust hoe energie te gebruiken. Energie wordt op termijn onbetaalbaar.

Frans

Ik gebruik Energyflip nu enige tijd. Erg handig om het daadwerkelijke verbruik van de grote apparaten in huis te kunnen inzien. Ook hebben we nog een oude gloeilamp die we anders over het hoofd... Ik gebruik Energyflip nu enige tijd. Erg handig om het daadwerkelijke verbruik van de grote apparaten in huis te kunnen inzien. Ook hebben we nog een oude gloeilamp die we anders over het hoofd hadden gezien vervangen door led. Handig appje met overzichtelijke interface en aansluiten op slimme meter is heel eenvoudig.

J de K uit Den Haag

Snel geleverd, prima service. Serivce medewerkers hebben goed geholpen met mijn vraag over verhuizing. als je verhuist kan je het kastje meenemen. Jammer dat hij niet op tablet werkt maar verder... Snel geleverd, prima service. Serivce medewerkers hebben goed geholpen met mijn vraag over verhuizing. als je verhuist kan je het kastje meenemen. Jammer dat hij niet op tablet werkt maar verder prima op smartfone.

Johanna

Mijn vriend en ik hebben allebei de app. Heeft ons geholpen om met de installateur te bepalen hoeveel zonnepanelen we wilden plaatsen.