Sander uit Amsterdam

Super snel aangelsoten en alles ingevuld; contract, jaarnota etc etc. Hij loopt nu een paar dagen. Ik let nu wel beter op verwarming, opladers, open ramen. Alles uit zetten voor ik ga slapen. Ik zie... Super snel aangelsoten en alles ingevuld; contract, jaarnota etc etc. Hij loopt nu een paar dagen. Ik let nu wel beter op verwarming, opladers, open ramen. Alles uit zetten voor ik ga slapen. Ik zie ineens hoe belachelijk veel stroom een droger gebruikt pfffff. En ik ga vanavond m'n koelkast even checken. Wellicht nieuw modelletje om wat meer te besparen. Maar over het algemeen geeft hij: 'vrij laag' qua gebruik aan. Dus ik ben al blij dat ik al goed zat zelfs :)

Gerrit

Storing meetstekker en wifi , perfect door energieflip telefonisch opgelost

Frank otto

Krijg hem alleen niet met mijn netwerk verbonden ,dus een gastnetwerk opgezet en daar werkt het goed op

aim

Een erg handige, snel te installeren energiemeter met een duidelijke en overzichtelijke app!

Alex

Werkt allemaal super! eenvoudig aan te sluiten icm app op mobiele telefoon, Plug and Play. Leuk om nu te zien wat de zonnepanelen realtime terug leveren aan energie. Met dit donkere weer van de... Werkt allemaal super! eenvoudig aan te sluiten icm app op mobiele telefoon, Plug and Play. Leuk om nu te zien wat de zonnepanelen realtime terug leveren aan energie. Met dit donkere weer van de afgelopen tijd dus praktisch niets!!!! ben dus benieuwd wat ze op een zomerdag doen. Ben er alleen nog niet aan toegekomen hoe ik mijn sluipverbruik omlaag kan brengen, in ieder geval korter douchen....

Hans en Karin

Wij hebben voor EnergyFlip gekozen, omdat deze realtime ons energieverbruik, en teruglevering van de zonnepanelen kan weergeven (met de uitbreidingsset zon). En dat onafhankelijk van de... Wij hebben voor EnergyFlip gekozen, omdat deze realtime ons energieverbruik, en teruglevering van de zonnepanelen kan weergeven (met de uitbreidingsset zon). En dat onafhankelijk van de energieleverancier.

De app ziet er voor iOs ook mooi en overzichtelijk uit.

Elise Jansen

Onafhankelijk inzicht, overzicht en controle

Paul

Mooie update met de nieuwe EnergyFlip app! Uitstekend inzicht in het verbruik, zonder onnodige technische informatie. Daarbij ook erg goede en snelle service bij vragen (zelfs bij oudere Aurum... Mooie update met de nieuwe EnergyFlip app! Uitstekend inzicht in het verbruik, zonder onnodige technische informatie. Daarbij ook erg goede en snelle service bij vragen (zelfs bij oudere Aurum meetstekkers).

Hans Schaap

Huisbaasje uit 2017 werkte niet meer. Probleem gemaild naar EnergyFlip, stekkers (gratis) opgestuurd en wederom gratis gerepareerd ontvangen. Procedure gevolgd om de ge-update stekker te installeren... Huisbaasje uit 2017 werkte niet meer. Probleem gemaild naar EnergyFlip, stekkers (gratis) opgestuurd en wederom gratis gerepareerd ontvangen. Procedure gevolgd om de ge-update stekker te installeren en de app werkt weer als vanouds. Ik ben dan ook zeer tevreden over de oplossing en meer dan tevreden over de snelle en professionele communicatie door de servicedesk. Jammer dat 6 sterren niet kan! Dankjewel.

Henk Middendorp

Jarenlang met plezier Huisbaasje met meetstekker gebruikt. Na de overstap naar slimme meter een gateway aangeschaft. Kan prima verbinden met het thuisnetwerk, maar de gateway wil geen contact maken... Jarenlang met plezier Huisbaasje met meetstekker gebruikt. Na de overstap naar slimme meter een gateway aangeschaft. Kan prima verbinden met het thuisnetwerk, maar de gateway wil geen contact maken met het internet. De servicedesk reageert wel, maar kan het probleem niet verhelpen.

Reactie EnergyFlip:

Helaas speelde er bij meneer Middendorp een probleem met de wi-fi verbinding en hebben we niet kunnen achterhalen waar dit precies vandaan kwam. Meneer heeft een retourlabel ontvangen om de set... Helaas speelde er bij meneer Middendorp een probleem met de wi-fi verbinding en hebben we niet kunnen achterhalen waar dit precies vandaan kwam. Meneer heeft een retourlabel ontvangen om de set terug te kunnen sturen en zijn aankoopbedrag retour te ontvangen.