Ronny Bakker

Een fijne gadget die je een goed inzicht geeft in je verbruik! Ook is de ondersteuning erg vlot en duidelijk!

Frans Nelissen

EnergyFlip maakt mij elke dag zeer bewust van mijn energieverbruik. Het helpt enorm om dat verbruik terug te dringen en onder controle te houden. Daarnaast is de service fantastisch. Mijn vraag om... EnergyFlip maakt mij elke dag zeer bewust van mijn energieverbruik. Het helpt enorm om dat verbruik terug te dringen en onder controle te houden. Daarnaast is de service fantastisch. Mijn vraag om een aansluitschema bekabeling voor mijn KwH meter aan de EnegryFlip router werd beantwoord met het opsturen van een kant en klaar kabeltje! Perfecte service! Hartelijk dank!

Zweekhorst Reinder

Als je echt wil besparen is de EnergyFlip een absolute aanrader.
De app maakt je heel bewust wat je doet en motiveert heel sterk.
Overigens zonder in de kou te zitten.

Peter Kerkhoven

Heel leerzaam en geweldige app

Bram

Prima te gebruiken
snelle installatie
duidelijke app.
zou graag nog splitsing zien in verbruik van de diverse apparaten.

Dineke

Duidelijk inzicht in je verbruik en teruglevering. Fijn geholpen bij de installatie.

MvT

De service van Urum is meer dan uitstekende. Men doet er echt alles aan om je te helpen bij problemen. De EnergyFlip werkt uitstekende. Alle lof. Ik be eel dit bedrijf en apparaat van harte aan

Sezer Danisik

Nadat ik EnergyFlip had aangeschaft was ik verbaasd hoe snel alles te instaleren was en het daadwerkelijke werking. Het loont om het te halen. Binnen 1 jaar heb je al je kosten eruit i.v.m.... Nadat ik EnergyFlip had aangeschaft was ik verbaasd hoe snel alles te instaleren was en het daadwerkelijke werking. Het loont om het te halen. Binnen 1 jaar heb je al je kosten eruit i.v.m. doelbewuster letten op alle handelingen thuis.

W.de Kort

Interessante app. Maak ik veelvuldig gebruik van.

Al 'n tijdje zijn we fan van EnergyFlip. Inspirerende grafieken in een vriendelijke omgeving 👍. En ook de meetstoring als gevolg van de omzetting van 1 naar fasen in 'n wip verholpen door de... Al 'n tijdje zijn we fan van EnergyFlip. Inspirerende grafieken in een vriendelijke omgeving 👍. En ook de meetstoring als gevolg van de omzetting van 1 naar fasen in 'n wip verholpen door de helpdesk. We kijken nu uit naar een app-uitbreiding waarmee 'n serieus gebruikersadres afzonderlijk kan worden gemonitord. In ons geval een oplaadpunt voor electrisch rijden. Bedankt mensen, voor jullie mooie initiatief 💪