Hans van Huizen

De service van Energyflip is uitstekend..👍👍

Home Builder , low Budget

Ik had de gateway besteld, vindt alleen de prijs verschillen te groot . dan men daar geen compensatie voor geeft de prijzen zijn tussen 100 en dan dalende naar 59 , maar oke besteld gezien ik *... Ik had de gateway besteld, vindt alleen de prijs verschillen te groot . dan men daar geen compensatie voor geeft de prijzen zijn tussen 100 en dan dalende naar 59 , maar oke besteld gezien ik * zonnepanelen bezit, en een analoge meter daar ik geen slime shit wil. mensen kiezen dit maar elke beroep word uitgeknepen.
Dus daar gaat het verhaal beginnen. he. moet dus ook een sensor hebben. Uit eindelijk . heeft het mij een weekend geduurt om het goed werkende te krijgen. Geef nooit op.
A. zorg voor een 2 giga wifi en niet hoger , Geen 5 G " schakel daarheen als je alles hebt werken. !!!!! "
B. zorg voor wpa of wpa2
C. in de foto's staat de sensor met kabel naar links beneden,
NO WaY Goseeeeee om hem zo te laten werken.
Pas jullie software aan beste flippers !!!!! or builders.
Set geen zonnepanelen in de door lopende vragen. en Kies ik heb zowel de electra als gas sensor. terwijl je er maar 1 plaatst b.v analoge kwh sensor.
Plak hem gelijk met de zilveren schijf met kabel rechts naar boven schuin. na drie dagen alle opties is dit het enige dat nu dus JAAA !!!
Een beeld geeft in de App. nu maak ik foto s van de teller standen en dan ga ik na een week kijken wat de factor moet zijn om een goed beeld te krijgen. in de uit slagen watt !!
Maar Yes !! hij doet het .
Set dan alles naar voorbeeld 5 G connect . maar loopt hij blijf er dan af.
Mijn vraag aan de software makers is je kan toch als de schrijf terug loopt en neg puls berekenen. of ben ik dom.
Het werkt maar oke kosten zijn dus bijna 69 plus 2 x 9,95 en dan nog 3,95 2x verzend kosten.
duur maar oke ik ben een analoge oude knar !!!!

heel verhaal wil alleen aangeven dat het werkt !!

Beste Home Builder,
Hartelijk dank voor je review! We waarderen je feedback enorm.
Beste Home Builder,
Hartelijk dank voor je review! We waarderen je feedback enorm.
Wat betreft het uitlezen van zonnepanelen: op onze website geven we inderdaad aan dat het alleen mogelijk is met een slimme meter. We begrijpen dat dit voor sommige klanten een beperking kan zijn, vooral voor degenen die nog een analoge meter met sensoren hebben. We blijven echter onze technologie ontwikkelen.
Je hebt ook opgemerkt dat onze gateway alleen kan verbinden met een 2.4 GHz netwerk, en dat is correct. Dit komt doordat de meeste IoT-apparaten momenteel compatibel zijn met deze frequentie. We begrijpen dat dit voor sommige gebruikers een beperking kan zijn, vooral als zij alleen een 5 GHz netwerk hebben. We zullen je opmerkingen zeker doorgeven aan ons ontwikkelingsteam voor verdere evaluatie en mogelijke toekomstige updates.
Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en onze service te verbeteren waar mogelijk.

Martin Mesch

Zeer teleurstellend. De Energyflip gaf geen metingen door van mij analoge gasmeter. Van alles geprobeerd. Ook de helpdesk had geen oplossing. Klaarblijkelijk is de test met analoge meters slechts op... Zeer teleurstellend. De Energyflip gaf geen metingen door van mij analoge gasmeter. Van alles geprobeerd. Ook de helpdesk had geen oplossing. Klaarblijkelijk is de test met analoge meters slechts op een beperkte set uitgevoerd.
Dus na veel proberen, veel telefoneren, veel mailen, gaat vandaag alles retour.

Dus Aurum, goed testen!

Beste Martin,
Beste Martin,
Vervelend dat het in jouw situatie niet gelukt is om EnergyFlip goed te laten meten. Wij doen ons best om EnergyFlip te laten werken op een grote hoeveelheid niet-slimme meters. Helaas kan er af en toe een exemplaar tussen zitten waar een goede meting niet mogelijk is.
Groeten, Team EnergyFlip

Maurice

Krijg geen telefonisch helpdesk aan de lijn om inlog-probleem verder op te lossen. Telefoonnummer onbekend.

Reactie EnergyFlip:

Wat vervelend EnergyFlip is bereikbaar van op maandag van 13.30 tot 17.30 uur. En dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 tot 13.00 u op dit telefoonnummer 085-2019816

Cor van Loenen

Gebruiksvriendelijke verbruiksmonitor.

Raman

Great Product, I can monitor my live usage, and easy to install and connect to the smart meter.

C-Eesult International BV

Wat een mooie oplossing. Verbaasd ook hoeveel onnodige “baseload” de boerderij verbruikt. Direct aan de slag! Eeg blij mee

H. Limmen

Voor ons bleek de uitbreidingsset voor zonnepanelen niet te werken. De meetset is in een andere meterkast dan die waarop de zonnepanelen zijn aangesloten. Wij hebben mogelijk een uitbreidingsset met... Voor ons bleek de uitbreidingsset voor zonnepanelen niet te werken. De meetset is in een andere meterkast dan die waarop de zonnepanelen zijn aangesloten. Wij hebben mogelijk een uitbreidingsset met WiFi nodig maar daar kon het technisch team geen advies in geven. In die zin kunnen we monitoren wat we verbruiken maar niet wat de zonnepanelen opwekken. Vreemd dat EnergyFlip nog steeds geen technische oplossing hiervoor kan bieden… zeker een te kleine markt voor

Hans Scholten

Energyflip geïnstalleerd en kom er nu pas achter dat het niet werkt in combinatie met zonnepanelen op een oude analoge meter die terug draait , had alle filmpjes bekeken,maar nergens ietss gezien... Energyflip geïnstalleerd en kom er nu pas achter dat het niet werkt in combinatie met zonnepanelen op een oude analoge meter die terug draait , had alle filmpjes bekeken,maar nergens ietss gezien over dat het niet werkt op een analoge meter die door zonnepanelen terug draait ? Had wel iets duidelijker ergens vermeld mogen staan . Zijn denk genoeg mensen met combinatie oude meter en zonnepanelen.gemiste kans van energyflip, nu maar terug sturen dan .

Beste Hans,
Beste Hans,
Het klopt dat EnergyFlip de combinatie van zonnepanelen en een niet-slimme meter niet ondersteund. Op onze website staat dan ook dat je met zonnepanelen een slimme meter nodig hebt. Jammer dat EnergyFlip in jouw situatie niet goed werkt. De set is inmiddels retour ontvangen en het aankoopbedrag is terugbetaald.
Team EnergyFlip

Rick / Twize B.V.

Vriendelijke mensen met veel kennis en plezier in hun werk! Ze blijven innoveren. Aanrader!