Reinier Hamel

Blikverruimend bedrijf, er gaat een wereld voor je open aan mogelijkheden.

Heldere en persoonlijke communicatie

Webshop is nog niet helemaal compleet qua keuzemogelijkheid voor bedrukking boven- en onderzijde. Later zag ik dat er ook embossing mogelijk is. Dat staat niet bij elk blik, maar misschien is daar... Webshop is nog niet helemaal compleet qua keuzemogelijkheid voor bedrukking boven- en onderzijde. Later zag ik dat er ook embossing mogelijk is. Dat staat niet bij elk blik, maar misschien is daar een reden voor.

VDV AGRI

Dit jaar zochten wij voor het eerst een relatiegeschenk voor onze klanten in Frankrijk.
Bij toeval terecht gekomen bij de Blikkenshop. Onze keus is uiteindelijk gevallen op gepersonaliseerde stroopwafelblikken.
Intussen zijn ze binnen en ze zijn echt heel mooi!

Prima service en nog echte klantvriendelijkheid!

Bedrukte blikken besteld als bedankje voor medewerkers. Het product ziet er super uit en is zeer redelijk geprijsd.

Prettig en snel contact met medewerker van blikkenshop.nl

Diesignloods v.o.f.

Vriendelijk en zeer persoonlijke aanpak!

We hebben ervaren dat er echt iets voor je gedaan wordt.

geen bijzonderheden

Blikkenshop.nl levert een goede service, dit zowel naar assistentie als producten toe. Het eindresultaat is zeer mooi en voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Stroopwafelblikken zijn mooi bedrukt. Levering zelfs eerder dan de afgesproken datum. Vriendelijk personeel en een goed contact. Tevreden klant!

INSTYLE

Super vriendelijke service, offerte gekregen en een aantal weken later werd ik nagebeld. Echt super.
Doen heel veel bedrijven niet eens meer.

Dit bedrijf geeft service zoals het vroeger was.
Niets is te veel en je voelt je als klant gewaardeerd. Daar mag menig bedrijf weer eens een voorbeeld aan nemen.!

Ik heb geen verbeterpunten. Alles was goed.
Ik heb geen verbeterpunten. Alles was goed.
De kleine foutjes die er gemaakt zijn omdat ik iets wilde uitproberen waar zowel het bedrijf als ik geen ervaring in hadden, (dus beide niet over nagedacht) zijn toch door blikkenshop opgelost.

Karin

Ik was best kritisch en had een aantal eisen waar mijn product aan moest voldoen, waardoor ik vaker contact had met de klantenservice. Zij bleven vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel. Daardoor... Ik was best kritisch en had een aantal eisen waar mijn product aan moest voldoen, waardoor ik vaker contact had met de klantenservice. Zij bleven vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel. Daardoor was mijn bestelling nog ruim binnen de deadline bezorgd. Kortom: een super klantenservice en een eindproduct waar ik heel blij mee ben!

- Een goed klantenservice die weet waar het over gaat
- accuraat, meedenkend en een snelle reactie

Luuk

Complimenten voor het personeel, Altijd bereikbaar en ze denken met je mee.

Ik zou Blikkenshop aan iedereen aanraden!

Fijne leverancier, goede prijzen, persoonlijke aandacht, snelle afhandeling. Ik zou Blikkenshop.nl aanbevelen.

Persoonlijke aandacht bij het controleren van de ontwerpen als zeer prettig ervaren.