Klantvriendelijk

Geen??

Top!

Goede communicatie.
Werken met proefdruk erg handig.

Misschien iets sneller reageren op de mail.
Omdat de mevrouw die met ons overlegde niet de hele week werkte duurde het wat langer.
Dus misschien iemand die het dan overneemt.

We hebben koekblikken besteld voor Sinterklaas. Pas na bestelling en aanbetaling van 125 koekblikken bleek dat jullie niet konden leveren.

geen sterke punten

Vooraf aangeven of jullie kunnen voldoen aan de wensen van de klant. Niet eerst de betaling incasseren en dan pas aangeven dat jullie de gewenste bestelling niet kunnen leveren.

Dorpsfemme

Over het algemeen positief. Bestellen gaat altijd wat rommelig met verschillende contactpersonen.
Offerte is niet duidelijk voor mij. Er staan (bestel)codes/vakjargon op maar ik zou liever meer duidelijk hebben welk product ik precies bestel zodat een herhalingsbestelling eenvoudiger gaat.

Leveren van kleine oplages.
kwaliteit is goed.

over de blikken die ik bestel. De scharnieren zijn niet optimaal, het blik sluit niet perfect.

We zijn heel goed geholpen.

We hebben nu een unieke give-away

nee

Behulpzame en snelle ontvangst en informatie voorziening

snelle offertes, levering volgens afspraak

Interne communicatie verbeteren. Beter afstemmen wie er met welk doel naar de klant belt, en als blijkt dat er onduidelijkheid is, zelf initiatief nemen om het intern uit te zoeken.
Afdeling/...
Afdeling/ personen die offertes maken en afdeling\ personen die de proefdruk aanleveren in dit geval.

Annemiek

Snel geregeld

Prima, snel alles geregeld en alles op tijd binnen

Goede en snelle service

klantvriendelijkheid

Gemeente Gennep

Mooie producten in lage oplages voor een goede prijs, waarbij de service ook nog eens top is.

De bedrukte koekblikken hebben we naar volle tevredenheid ontvangen.
Wij hadden andere verwachtingen bij de theedozen, maar dat is besproken en heel goed opgelost!

Mijn mail met afbeeldingen van in totaal 8 mb was niet aangekomen, zonder dat ik dat doorhad. Misschien grotere mails toestaan.