stichting phoenix4kids

Voor onze stichting phoenix4kids, die zich inzet voor ernstig zieke en gehandicapte kinderen hadden we blikken nodig.
1 mailtje naar blikkenshop.nl was genoeg om deze gesponsord te krijgen....

Zeer vriendelijke service, snelle reactie op mail.

Korte lijnen door middel van chatmogelijkheid, behulpzame en vriendelijke medewerkers, concreet in levertermijn en kosten, kwalitatief goed product.

Er is veel over en weer gemaild en gebeld. Ook de offerte is meerdere keren aangepast. Hierbij ben ik continu goed geholpen!

Misschien de prijzen wat proberen te verlagen in de toekomst. Ik had geen zin om verder te zoeken, maar vond ze blikken met bedrukking per stuk nog best een beetje prijzig.

Anne

Ik had in totaal bijna 500 blikken met een gepersonaliseerde wikkel nodig. Een beetje in paniek vanwege de tijdsdruk bij Danielle van Blikkenshop.nl terecht gekomen en zij heeft mij fantastisch...

Zeer klantvriendelijk en snel in reactie.

Vriendelijk te woord gestaan en goed meegedacht!

Esther TU Delft

Super netjes geleverd, fijne communicatie, prima werk - zeer aan te bevelen; bedankt!

Goede communicatie mogelijkheden

Nee, niet echt

Bureau Blik-opener

Mijn ervaring met Blikkenshop was heel erg goed. Ik had direct fijn contact met Jenske, die me ter wille was zonder dat ik nog een orde had geplaatst. Dat is echte klantgerichtheid, in het...

persoonlijke benadering met kennis van zaken

CijferAdvies Netwerk

Wij zochten een blik om aan onze relaties te geven en ons 5 jarig bestaan onder de aandacht te brengen.
Een blik is een geweldig promotiedrager. Blikkenshop kwam met een geweldige suggestie....

Meedenken van het team.
Niet verkopen maar adviseren en klantbeleving voorop.
Goede vormgeving en fotografie

Iets sterkere dozen. Dat voorkomt dat er een paar blikken beschadigd zijn. Of de vervoerder daarop aanspreken.

Super fijne communicatie met de medewerkers gehad. Telfonisch en per mail goed te bereiken en krijg een helder en duidelijk antwoord.

Alles is mogelijk en er wordt meegedacht aan een passend ontwerp. Je krijgt zelf de vrijheid en eventuele hulp wordt ook aangeboden.

Ik heb geen punten. Bij mij verliep alles goed.

Studio Daan & Ed

Zeer positief. In ons geval was er iets niet goed gegaan met de eerste bedrukking van onze blikken. Dat kan gebeuren. Dit is echter zeer snel en correct afgehandeld.

Sterke klantenservice en mooi product.

Afstudeer onderzoek Niet Aangeboren Hersenletsel

Voor een afstudeeropdracht heb ik een kaartenspel gemaakt om kinderen te begeleiden wanneer één van hun ouders een NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) heeft.
Omdat ik het spel graag netjes wil...

Snelle service, netjes verpakt, uitstekende drukkwaliteit en hart voor de maatschappij!

Ga zo door!