Atorka

AnneMarie

Aanschaf jodhpur rijbroek.

De kleur van de rijbroek stond er niet bij. Ik meende zwart, maar later dacht ik blauw en toen ik iemand liet meekijken leek hij paars. Ik heb 'm toch gekocht... en gelukkig was hij zwart :-)

Jana

Goed, direct geregeld na bestellen. Snelle services dus.

Goed contact, eerlijk over product.

Ik gaf op de site aan dat ik het artikel op wilde halen in cattenbroek. Op deze site stond toen ineens weer dat ik het op kon halen bij een postNL punt. Dit was dus dubbel, wat het een beetje onduidelijk maakte.

Reactie Atorka:

Hoi Jana,

Wat fijn dat je ons de onduidelijkheid hebt gemeld inzake het ophalen van je bestelling. Wij gaan kijken hoe we dit z.s.m. kunnen verbeteren.

Hartelijke groeten,

Atorka Ruitersport
Yvonne van Dijk

Goede service en snelle levering

Mooi zadel gekocht! Vakkundig geholpen, met heldere uitleg. Bedankt Hans.

Vlotte reactie en erg vriendelijk geholpen.

Wellicht meer foto's op de site, o.a. van andere kleur producten. Bijvoorbeeld van een zadel beschikbaar in bruin en zwart ook beide kleuren afbeelden.

Snelle nette levering en blij met niet onnodig veel verpakkingsmateriaal.

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden. Verpakkingsmateriaal niet onnodig veel.

Prima👍

N.T. Keyner-Ansems

Nette afhandeling en snelle levering van hetgeen op voorraad is. In mijn geval was een deel (onverwacht) niet op voorraad en daar is netjes telefonisch overleg over geweest. Voorlopig zeer tevreden.

Keurig communicatie in het geval van leveringsproblemen

Tot nu toe niet

Rick van Egmond

Heel goed

De leuke persoonlijke benadering door een briefje bij de bestelling. heel erg leuk!!

nee

Prima , geen opmerkingen of aanmerkingen

Andrea

Goeie service, snelle levering.

Hele snelle levering. Eind vd middag besteld. Volgende dag in huis.

Ik had zadeltassen besteld met 2 bidons. De bidonhouders sluiten niet goed af waardoor de bidon er gemakkelijk uit kan vallen. Heb dit zelf wel op kunnen lossen. Maar dit ligt aan het product niet aan de goeie s elke service.