Offerte

Heel positief

Cobham, UK

Den Haag, NL

Chantal

Heel fijn. Alles is nog last minute geregeld.

Amsterdam

Ierland, Dublin

Ineke

Efficient en vriendelijk

Rotterdam, Nederland

Brisbane, Australia

Zeer goed, efficiënt en uiteindelijk ook prijsconcurrerend

Dubai, UAE

Utrecht, NL

H. van der Plas

Ik kom zelf uit de facilitaire wereld maar heb zelden zo een professionele , keurige, snelle en vriendelijke groep verhuizers meegemaakt.
De offerte was strak, de communicatie voor en na...
De offerte was strak, de communicatie voor en na keurig en tijdig en goed van inhoud. De uitvoering foutloos, schadeloos snel en perfect! Top kwaliteit!

Rijswijk Nederland

Frankrijk

Goede voorbereiding en proactief meedenken met de klant! Fantastische verhuismedewerkers die uitermate professioneel het werk uitvoeren! Effectief en efficient!

Vanaf waar bent u verhuisd?

IJsselstein, Nederland (provincie Utrecht)

Paramaribo / Suriname

Zeer efficient en vriendelijk.

Nieuw-Vennep nedetmrland

Opslag Atlas verhuizers

Atlas heeft van het begin tot het einde professioneel - maar met persoonlijk contact - het verhuizen van goederen, die niet gelijktijdig werden aangeleverd, gecontroleerd, verpakt en binnen de... Atlas heeft van het begin tot het einde professioneel - maar met persoonlijk contact - het verhuizen van goederen, die niet gelijktijdig werden aangeleverd, gecontroleerd, verpakt en binnen de geplande tijd via een agent ter plekke angeleverd in Zuid-Afrika.

Vanaf waar bent u verhuisd?

Wij zijn niet verhuisd. Wij zijn bezig een nieuw gebouwd huis in Zuid-Afrika, waar wij al 23 jaar wonen, in te richten en hebben daarvoor meubilair ed in NL gekocht.
Dat werd op verschillende...
Dat werd op verschillende tijdstippen door verschillende leveranciers rechtstreeks aangeleverd bij AtLas.

Waar bent u naartoe verhuisd?

De goederen zijn inde buurt van Kaapstad/Zuid-Afrika afgeleverd.

Sollewijn Gelpke/Omron

Prima voorbereiding, goede communicatie, hulpvaardig bedrijf.
Partner in USA was meer chaotisch.

Oirschot, Nederland

Walnut Creek, 94598 California USA

Roger Hennekens

Erg goed tot uitstekend, vanaf het eerste moment contact t/m de nazorg. Ik kan Atlas Movers aan iedereen aanbevelen. Annelies van der Pal was altijd zeer snel en volledig met het beantwoorden van... Erg goed tot uitstekend, vanaf het eerste moment contact t/m de nazorg. Ik kan Atlas Movers aan iedereen aanbevelen. Annelies van der Pal was altijd zeer snel en volledig met het beantwoorden van mijn vragen; extra complimenten aan haar.

Amsterdam, Nederland

Dubai, U.A.E.