Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Atlas heeft duidelijk experts in huis die weten hoe de verhuizing goed te leiden. De eerste inpakdag ging geweldig. De tweede dag uiteindelijk ook al waren we enigszins verbaasd dat ze een extern... Atlas heeft duidelijk experts in huis die weten hoe de verhuizing goed te leiden. De eerste inpakdag ging geweldig. De tweede dag uiteindelijk ook al waren we enigszins verbaasd dat ze een extern team hadden ingehuurd die minder op de hoogte waren van hoe en wat. Tijdens het vervoer naar de USA is alles goed gegaan, maar helaas was de betaling door Atlas te laat gedaan waardoor we wat gedoe hadden met de aflevering. Al met al zijn de spullen goed overgekomen en zijn we blij met de service.

Heerhugowaard,Nederland

Richmond, VA, Amerika

Voornamelijk was alled in het verhuis process erg goed gegaan. De tijd en plaats waar hij aan zou komen waren goed gemeld, en er waren geen vertragingen. Het enige waar ik niet blij mee ben is het... Voornamelijk was alled in het verhuis process erg goed gegaan. De tijd en plaats waar hij aan zou komen waren goed gemeld, en er waren geen vertragingen. Het enige waar ik niet blij mee ben is het feit dat er ineens wat extra kosten waren die we moesten batelen nadat de offerte was betaalt (coals bijvoorbeeld de parkeervergunning in Amsterdam). Ik begrijp het wel, en ik zou en heb het ook betaalt, maar ik vondt het niet netjes dat die kosten niet waren opgenomen in de totale prijs.

Dubai, UAE

Amsterdam, Nederland

Edwin, Floricultura

Prima, en snel verlopen

De Lier, Nederland

Salinas, USA

Bruce

Uitstekend gedaan
Op tijd en zonder beschadigingen

Alphen aan de rijn

Alpen aaan den rijn

Erg professioneel; goede communicatie; goede uitvoering; nakomen van gemaakte afspraken. Prettig personeel.

Den Haag, Nederland

Deels Stockbridge GA, USA
Deels Kabul, Afghanistan

Anna Brummer

Very efficient, friendly and helpful

Blaricum Nederland

Somerset West South Africa

Zeer positief. Het team is zeer zorgvuldig en behulpzaam

London, UK

Amsterdam, NL

Janna Goedbloed

Prima snelle samenwerking. Makkelijk om mee in contact te komen. Proffessionele aanpak. Goede service. Redelijke prijs. Van begin tot ei d ben ik heel tevreden en zal Atlas zeker aanraden

Vanaf waar bent u verhuisd?

Sasput Zeeuws Vlaanderen .

Nelson New Zealand

P, Bakker Schut

Geen klachten, zeer professioneel afgewikkeld

Aerdenhout, NL

Heemstede, NL