Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Weymiens

Een plezierige en professionel service.

Leimuiden, Nederland

Seez, Frankrijk

anonieme anoniem

Uitstekend. Leuke mensen. Goede kwaliteit.

Nieuw-Vennep, Nederland

Rijnsaterwoude, Nederland

Goed. Prettige communicatie, flexibele houding.

Richmond, UK

Langbroek, NL

Het team dat mijn verhuizing van Hoofddorp naar Amsterdam verzorgde was helemaal top. Er werd zeer zorgvuldig met de spullen omgegaan, er werd mee gedacht, men was prettig in de omgang, er werd hard... Het team dat mijn verhuizing van Hoofddorp naar Amsterdam verzorgde was helemaal top. Er werd zeer zorgvuldig met de spullen omgegaan, er werd mee gedacht, men was prettig in de omgang, er werd hard gewerkt, de kasten keurig gemonteerd. Ik was en ben zeer tevreden. Het was dan ook niet voor niets dat ik voor de derde keer in mijn leven voor Atlas heb gekozen, en opnieuw ben ik daar blij mee.

Hoofddorp, Nederland

Amsterdam, Nederland

Makkelijk. Duidelijk. Professioneel. Aardig.

Den Haag, Nederland

Vancouver, Washington, VS

Boudewijn van Diepen

Erg goed. Ik ben helaas niet te spreken over Schumacher logistics. Alles in heel aangekomen. Maar het heeft na de clearence van de duane meer dan een maand geduurd voordat de spullen aankwamen.... Erg goed. Ik ben helaas niet te spreken over Schumacher logistics. Alles in heel aangekomen. Maar het heeft na de clearence van de duane meer dan een maand geduurd voordat de spullen aankwamen. Daarnaast waren een er een hoop extra kosten en slechte communicatie.

Amsterdam

Los Angeles

Sander de Heer

End to end service voor mijn verhuizing van dubai naar rotterdam

Dubai

Rotterdam

Snel, efficient en behulpzaam.

Michiel Jacobs

Het initiële traject van mijn aanvraag t/m het daadwerkelijke verschepen v/d container naar de VS verliep voorspoedig en voldeed prima aan mijn verwachtingen. Alle lof voor Atlas en voor de... Het initiële traject van mijn aanvraag t/m het daadwerkelijke verschepen v/d container naar de VS verliep voorspoedig en voldeed prima aan mijn verwachtingen. Alle lof voor Atlas en voor de verhuizers tot dusverre, werkelijk alles was top geregeld. De mindere service en problemen kwamen pas ten tonelen op het moment dat jullie lokale partner (Schumacher Logistics) in beeld kwam voor de verdere afhandeling vanaf aankomst v/d container in de haven van New York tot aan de uiteindelijke levering in mijn appartement. Informatie en updates bleven uit, communicatie was ronduit slecht en men deed weinig moeite om service te bieden aan een klant, en laat staan iemand te woord te staan. De verhuisploeg in NY was daarentegen weer perfect en zeer professioneel. Helaas doet de ervaring met Schumacher afbreuk aan mijn totale ervaring voor mijn verhuizing via Atlas.

Heerlen, Nederland

Brooklyn, NY, Verenigde Staten

Caroline

Professioneel, klantgericht, zorgzaam en met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Vanaf waar bent u verhuisd?

Het ging om spullen die van Nederland naar Australie moesten naar iemand die daar al woont.

Waar bent u naartoe verhuisd?

De persoon die de goederen ontving woont al in Australie.