Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

Marleen Torreele

Zij verkochten een mooie ketting, ik wou ze, maar graag een beetje langer. Dezelfde dag werd dit voor mij geregeld met voorstel op foto.Ik bestelde ze, en nu twee dagen later ( naarBelgië verzonden... Zij verkochten een mooie ketting, ik wou ze, maar graag een beetje langer. Dezelfde dag werd dit voor mij geregeld met voorstel op foto.Ik bestelde ze, en nu twee dagen later ( naarBelgië verzonden ) ben ik de trotse eigenares van een waanzinnig mooi juweel om mijn nek. Hartelijke Dank voor de snelle en correcte service !

Snel, voelen aan wat de klant wenst, zonder te pushen ! Zelfs op zo'n grote afstand voel je je goed bij een "onlinekoop ".

Niets

Anouk Senkeldam

Geweldig!

Super geholpen!

N.v/d Lo

Lastig om een sieraad te kopen via een site en foto. Na 1 telefoontje goed geholpen, en blij met me keuze!

ga zo door

neen

Johan

Geweldige sieraad gekregen! bedankt heren

Niels

Een prettige Klantvriendelijke Atelier. De ring die ik had besteld via internet was al verkocht. Ik werd netjes opgebeld door Atelier Christian, en er werd excuses gemaakt. Er werd een andere... Een prettige Klantvriendelijke Atelier. De ring die ik had besteld via internet was al verkocht. Ik werd netjes opgebeld door Atelier Christian, en er werd excuses gemaakt. Er werd een andere soortgelijke ring aangeboden die duurder was maar werd geleverd tegen een zeer schappelijke prijs en we vinden hem nog mooier dan de eerste ring die we hadden gekozen. Erg blij met de aanbieding en de communicatie.

Beter updaten website

Vanessa

Perfecte ,vriendelijke en snelle communicatie hele goede service ook voor zendingen naar het buitenland ik ben een zeer tevreden klant uit Spanje en raad het iedereen aan ???

Goede en snelle communicatie goede service

Geen verbeterpunten

Okan

Horloge besteld, allemaal dik in orde. Kreeg ook een mooie doosje ervan.

Snel geleved

goed

Marion

Heel goed geholpen door deze mensen

Elisabeth

Warme gastvrijheid, grote deskundigheid, v.v.

Gepassioneerd bij het tevredenstellen van de klant, trots op wie zij zijn en waarvoor zij staan.

Geen idee. Sorry.

Margo S

Goed geholpen met een aankoop die ik achteraf niet paste. Vervolgens kon het wel nog op maat gemaakt worde

echt heel nette bedrijf met communicatie

niet