Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jora

Na lang zoeken voor de juiste maat van een kruisje voor een overleden dierbare zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Atelier Christian.
We zijn meteen erg vriendelijk ontvangen en erg goed...
We zijn meteen erg vriendelijk ontvangen en erg goed geholpen met het uitzoeken van een mooie hanger.
Ik ben speciaal 1,5 uur hier naar toe gereden door de vele keuze die er was.
Erg blij mee !

Behulpzaam en meedenkend

F.Tjepkema

Van twee trouwringen een prachtige ring gemaakt. Top!!

Vakkennis

Bernie

Mijn vrouw had een hangertje die was gebroken,en die was bij twee andere juweliers niet te maken, maar bij Christian is dat mooie gelukt! Mijn vrouw wist er niets van, maar het was een geweldige... Mijn vrouw had een hangertje die was gebroken,en die was bij twee andere juweliers niet te maken, maar bij Christian is dat mooie gelukt! Mijn vrouw wist er niets van, maar het was een geweldige verassing toen ik aan her gaf,Christian bedankt,super goed,

Vakman top en top

Peter

De trouwring van mijn vrouw is voor ons 40 jarig huwelijk prachtig vermaakt met als toevoeging een diamantje, de ring was op zaterdag gebracht,5 dagen later waren we 40 jaar getrouwd, en de ring was... De trouwring van mijn vrouw is voor ons 40 jarig huwelijk prachtig vermaakt met als toevoeging een diamantje, de ring was op zaterdag gebracht,5 dagen later waren we 40 jaar getrouwd, en de ring was woensdag al klaar, mijn vrouw vindt de ring geweldig

Meedenken, goede service, goede kwaliteit

Erik

Snelle levering van heel mooi sieraad

Details heel mooi afgewerkt

Anja Krenn

Ik heb bijzonder goede ervaring met deze goedsmit.
Hij heeft van de trouwring van mijn overleden man een prachtig sierraad gemaakt.
Hij is altijd vriendelijk en eerlijk 👍
Ik kan...
Ik heb bijzonder goede ervaring met deze goedsmit.
Hij is altijd vriendelijk en eerlijk 👍
Ik kan iedereen aanraden om naar hem toe te gaan voor een mooi en bijzonder sierraad.
Ik ben super blij met mijn ring, prachtig.

Open en eerlijk, en altijd vriendelijk en neemt de tijd voor je.

Anisa H.

Oogverblindend mooie horloge

Snelle communicatie en levering

Misschien niet via post nl versturen maar met DHL?! Want post nl raakt vaak pakketjes kwijt.. maar goed.

Maaike

Atelier Christian heeft een ring die mij erg dierbaar is opnieuw gemaakt alleen dan van zilver. Prachtig is deze geworden.
Super lieve mensen die met de klant meedenken. Aanrader.

Klantvriendelijkheid, meedenken met de klant, mooie producten.

Hans

Vakmanschap en service hoog in het vaandel

Service. Ze weten wie je bent wat je hebt gekocht, voor wie. Heel persoonlijk

Emma

Goed geholpen