Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Patrick Lagarde

Mooie overzichtelijke showroom, opstellingen van eigenmerk t/m Siematic waarbij een goede mix te vinden is van diverse merken inbouwapparatuur en werkbladen. Sfeervol ingericht.

Geholpen door adviseur Robbert Leemans; hij komt met verfrissende ideeën hoe een ideale opstelling te realiseren, rekening houdend met onze wensen. Hij neemt alle tijd en is niet opdringerig.... Geholpen door adviseur Robbert Leemans; hij komt met verfrissende ideeën hoe een ideale opstelling te realiseren, rekening houdend met onze wensen. Hij neemt alle tijd en is niet opdringerig. Eerlijke prijs zonder nodeloos te moeten onderhandelen. Enkele keren teruggeweest voor aanpassingen, wederom alle tijd en geen probleem. Zo hoort het.

R van sprang

Mooie keuken en goede informatie En wat niet goed is wordt vervangen!

Vriendelijkheid en correcte ontvangst

Fam. Peter Smulders

TOP Bedrijf met vakmensen

Alles

Ben Desar

Een fijne ervaring gehad met de mensen van Aswa. Betrokken, meelevend, werden er door ALLE betrokken mensen adviezen, nieuwe ideeen geopperd die door ons als zeer welkom zijn ervaren!!!!

Open, uitnodigend met vele mogelijkheden die voor de leek een grote transparantie in mogelijkheden bieden.

Fam. Verstegen

Over het bedrijf ASWA geen klagen.Ook als er een probleem is wordt dat opgelost.Na kontakt met dhr Leemans zelf werden de problemen goed en vakkundig opgelost. Daar zijn we hem dankbaar voor. Als... Over het bedrijf ASWA geen klagen.Ook als er een probleem is wordt dat opgelost.Na kontakt met dhr Leemans zelf werden de problemen goed en vakkundig opgelost. Daar zijn we hem dankbaar voor. Als je een keuken koopt van duizenden euro's wil je wel dat ook alles naar je zin is.......... En dat is nu zo !!

Levering,plaatsing en service waren gewoon goed.

Frankhuizen

Prima, niet te agressief qua benadering. Duidelijk afspraken welke steeds werden nagekomen. Waar voor je geld.

Zie hierboven

RD Gouman

Uitstekend

Alles liep geruisloos mee in het nieuwbouw project, prima uitgevoerd.

Annemiek van den Broek

Super kwaliteit en keurige plaatsing van de keuken. 2 kleine foutjes welke binnen een week volgens afspraak opgelost werden.

Degelijke kwaliteit met moderne uitstraling

A. Verhees

Erg positief. Denken goed mee en komen met goede ideeen waar jezelf niet aan denkt om tot je droomkeuken te komen.

Kwaliteit. Service. Denken goed mee om tot een droomkeuken te komen.

van de Rijt

nette afhandeling zowel montage als na-service