Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Kees Fivie

ASWA heeft de wensen van ons als klant uitstekend vertaald in een goed keukenontwerp en de plaatsing van de keuken was perfect.

Zeer goed kunnen luisteren naar de wensen van de klant en daaruit een goed keukenadvies geven en een passend keukenontwerp opstellen.

Eikenbroek

Goed advies prima service

Persoonlijk advies en creatieve ideen

Eikenbroek

Goed advies prima service

Persoonlijk advies en creatieve ideen

J. Gunsing

We hebben de samenwerking met ASWA zeer goed en kundig ervaren en alles is conform afspraak geleverd en geinstalleerd

Kennis en kunde, advies, installatie

Hans Wernaart

ASWA is een fantastisch bedrijf, dat kwaliteit van de keukens en de medewerkers hoog in het vaandel heeft staan

ASWA weet ontzettend goed de keukens naar de klant te specificeren

W.ARTS.

ZIJN HEEL TEVREDEN.

N.V.T.

E. Driessen

Perfecte afwerking en aandacht voor de persoonlijke wensen

Vakmanschap en advies

E. Den otter kuerten

Heel goed

Sterk punt vind ik. Dat al het personeel zo prettig samenwerkt en samen lunch pauze neemt. En elkaar helpt wanneer de een eerder klaar is dan de ander. Dat geeft een prettige sfeer.

Anne de Koning

Wij zijn op een drukke zaterdag in het filiaal Helmond aangesproken door René, een hele vriendelijke man die echt met passie over zijn vak praat. Hij maakte voor ons een afspraak bij zijn collega... Wij zijn op een drukke zaterdag in het filiaal Helmond aangesproken door René, een hele vriendelijke man die echt met passie over zijn vak praat. Hij maakte voor ons een afspraak bij zijn collega Vincent Nissen. Vincent is een energieke, aardige en enthousiaste adviseur met kennis van zaken die je nog maar zelden tegen komt.

Aswa Helmond is een mooie zaak met een gemoedelijke en gezellige sfeer.