Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Ton Gerrits

Goed geholpen en fijne communicatie

Communicatie en klantvriendelijkheid

Beste Ton,
Bedankt voor de review! Veel plezier toegewenst in jullie nieuwe keuken!

Maurice van den Berge

In 2021 een keuken besteld bij Aswa voor een nieuwbouw woning. In januari 2023 is deze keuken vakkundig geplaatst. Ook de bijbehorende adviezen en service waren top!

Prima totaalpakket! Advies, service en plaatsen.

Beste Maurice,
Bedankt voor het vertrouwen in ASWA Keukens en goed om te horen dat alles zo goed is verlopen. Geniet van jullie nieuwe woning en keuken!

John

Mooi plan, goede uitleg en mooie keuken.

Meedenken in de wensen en komen met nieuwe ideeën om het plan te verbeteren

Beste John,
Bedankt voor de positieve review en mooie woorden. Wij wensen je namens ASWA Keukens veel plezier toe in de nieuwe keuken.

Marieke Hartman

2 maanden geleden hebben wij onze nieuwe keuken gekregen en we zijn er super blij mee! We zijn uitgebreid en deskundig geholpen in de winkel. Kleine wijzigingen zoals type kraan of kookplaat konden... 2 maanden geleden hebben wij onze nieuwe keuken gekregen en we zijn er super blij mee! We zijn uitgebreid en deskundig geholpen in de winkel. Kleine wijzigingen zoals type kraan of kookplaat konden gelukkig na de aankoop nog gewijzigd worden, dat was geen enkel probleem. De installatie van de keuken is soepel en professioneel verlopen. Vragen of opmerkingen worden direct behandeld. Wij zijn erg tevreden en wat ons betreft is ASWA Keukens zeker aan te bevelen!

Deskundig, professioneel en flexibel.

Beste Marieke,
Bedankt voor de positieve review voor ASWA Keukens. Fijn dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent over de service. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken!

Joris

Goede begeleiding in maken van keuze, goede (after)service en kundige monteurs. Keuken ziet er strak uit en apparatuur werkt erg goed!

Assortiment, kwaliteit en (after)service

Hoi Joris,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens! We danken je voor de goede review en wensen je veel kookplezier toe!

Wil Daniels

Blinkt uit in het ontwerpen van een nieuwe keuken binnen de mogelijkheden van de woning

Design

Beste Wil,
Fijn om te horen dat de ervaring met ASWA Keukens zo positief is verlopen. Wij danken je voor de goede review en wensen je heel veel kookplezier in de nieuwe keuken!

Rene Lemmen

Een erg mooie keuken dankzij een goed ontwerp en een fijne verkoper. Erg blij met keuze voor ASWA.

Goed luisteren, maar geen afbreuk doen aan kwaliteit. Vakkennis tijdens ontwerp. Prettig gesprek en ook plaatsing zonder problemen

Beste Rene,
Beste Rene,
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn dat je blij bent met de keuze voor ASWA Keukens en goed om te horen dat de verkoper naar jouw wensen heeft kunnen handelen. Veel plezier met de nieuwe keuken.

Ton & Marjolein Heijnen

We hadden in 2004 al eerder een keuken bij ASWA Keukens gekocht en waren daar zeer enthousiast en tevreden over, dus voor ons heel logisch om weer opnieuw voor ASWA te kiezen.

Onze design...

Onze design keuken is echt maatwerk en een uitzonderlijk interieurontwerp van Robbert Leemans van ASWA Keukens in Helmond. Voor ons een ware droomkeuken met prachtige functionele apparatuur en schitterend groot hygiënisch composiet werkblad.

De keuken is aangepast op onze wensen en de mogelijkheden die de ruimte in ons huis biedt, rekening houdend met ons budget.

Onze keuken is een echte eyecatcher in onze woonkamer, en een pronkstuk van ons huis, en tegelijk een plek waar je met het gezin kunt samen komen.”

Wij zijn heel tevreden

ASWA BEDANKT ❗️

Ton & Marjolein

Advies, Service, Klantvriendelijkheid en Prijs & Kwaliteit

Beste Ton & Marjolein,
Beste Ton & Marjolein,
Bedankt dat jullie wederom voor ASWA Keuken hebben gekozen. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de keuken. Wij danken jullie voor de mooie review en wensen jullie heel veel kookplezier toe in jullie keuken, geniet ervan!

Bob de Geus

Bij de aanschaf van onze keuken zijn wij op een zeer inspirerende wijze geholpen door de heer Ronald de Wit. Hij kwam met een zeer originele oplossing voor de indeling van onze keuken. Deze... Bij de aanschaf van onze keuken zijn wij op een zeer inspirerende wijze geholpen door de heer Ronald de Wit. Hij kwam met een zeer originele oplossing voor de indeling van onze keuken. Deze oplossing is tot onze volledige tevredenheid geïmplementeerd. Ook het plaatsen van de keuken werd zeer vakkundig uitgevoerd.

Klantvriendelijkheid, meedenken

Beste meneer de Geus,
Bedankt voor de goede review! Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met ASWA Keukens. Heel veel kookplezier gewenst in jullie nieuwe keuken.

Tom Vinken

Van begin tot eind een topervaring!
Showroom, advies, planning, plaatsing etc. alles is goed geregeld. Champions League-debuut niveau bedrijf. Onze droomkeuken, we zijn heel blij!

Contact, planning, afspraken nakomen, meedenken, behulpzaam, duidelijk! Totale ontzorging.

Beste Tom,
Bedankt voor 5 sterren review en de mooie woorden! Goed om te horen dat we hebben mogen meewerken aan jullie droomkeuken. Geniet ervan en veel kookplezier gewenst!