Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

A. van Rooij

Een heel professionele organisatie. Dit merk je bij alle processtappen van orientatie tot het uitendelijk plaatsen van de keuken.

Professionaliteit, duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Beste van Rooij,
Bedankt voor de goede recensie over ASWA Keukens! Veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken.

Van Loosdregt

SUPER TOP GEWELDIG!!!

Er wordt volledig op je wensen ingespeeld en meegedacht over oplossingen. Daarnaast kwam er bij ons iets uit waar wij zelf nooit aan gedacht hadden.

Beste meneer van Loosdregt,
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken gewenst.

ASWA keukens

Het hele proces, van het uitzoeken van een keuken tot het plaatsen is heel goed verlopen

Deskundigheid, kwaliteit

Beste M. Casteleijn,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens. Veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken!

Vousten

Goed, betrouwbaar, komen afspraken na

Communicatie

Beste Vousten,
Bedankt voor de goede review over ASWA Keukens! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Thomas

Professioneel

Meedenken, goede levering, goede installatie en service

Beste Thomas,
Bedankt voor je 10/10 review over ASWA Keukens! We wensen je veel kookplezier toe.

Anja van Dongen

Echt fantastisch!

Zeer vriendelijke adviseur.
Denken heel goed mee, geven goed advies, creatief in ontwerpen.
Mooie goede kwaliteit keukens met luxueuze uitstraling.

Deskundige monteur die de...
Zeer vriendelijke adviseur.
Denken heel goed mee, geven goed advies, creatief in ontwerpen.
Mooie goede kwaliteit keukens met luxueuze uitstraling.

Deskundige monteur die de leuken goed geplaatst heeft en gaf goede handige adviezen.

Beste Anja,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens! We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Ritchie-Sam

Super prettig

Service en klantgericht

Beste Ritchie-Sam,
Bedankt voor de goede review over ASWA Keukens! Namens het team wensen we je veel kookplezier in de nieuwe keuken.

Eddie Bell

Topwinkel met zeer vriendelijk en kundige adviseurs

De grote keuzemogelijkheden die ook door deskundige en vriendelijke adviseurs (in ons geval
Vincent Nissen) beschreven en uitgelegd worden.

Beste Eddie,
Bedankt voor de goede review over ASWA Keukens! We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Manders

Aswa heeft bij ons een mooie keuken geplaats. We zijn er zeer tevreden over. De montage verliep vlekkeloos.

Vriendelijke klantgericht vakmanschap

Beste Manders,
Bedankt voor de positieve review! We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Margret

We zijn erg goed geholpen door Aswa in Uden. De prettige, persoonlijke sfeer, goede communicatie en duidelijke prijsafspraken maakten dat de aankoop soepel verliep. Hier bovenop kwam nog de... We zijn erg goed geholpen door Aswa in Uden. De prettige, persoonlijke sfeer, goede communicatie en duidelijke prijsafspraken maakten dat de aankoop soepel verliep. Hier bovenop kwam nog de flexibiliteit qua levering en een efficiënte, snelle nazorg. En niet onbelangrijk: de keuken is prachtig geworden!

Goede prijs/kwaliteit

Beste Margret,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ASWA Keukens bent. We wensen je veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!