Persoonlijk keukenontwerp

Brouwer

Wij zijn zeer tevreden.

Klantvriendelijkheid.

charlotte Jaspers

N.a.v. een Super fijne ontvangst en inventarisatie werden onze wensen uitgewerkt en daarna geevalueerd met Robbert. het resultaat is helemaal naar wens! Enige minpuntje was dat de fabrikant tot 3x... N.a.v. een Super fijne ontvangst en inventarisatie werden onze wensen uitgewerkt en daarna geevalueerd met Robbert. het resultaat is helemaal naar wens! Enige minpuntje was dat de fabrikant tot 3x toe enkele verkeerde paneeltjes leverde, maar alles is correct opgelost. De communicatie met Aswa was prettig , afspraken tijdig en in overleg!

Ja een eerlijk advies, open staan voor wensen en eisen waar de keuken aan moest voldoen!

Reactie ASWA Keukens:

Beste Charlotte, Bedankt voor uw positieve beoordeling en voor het delen van uw feedback. Uw mening is enorm belangrijk voor ons! Nog veel kookplezier gewenst! Namens Stephanie, webcare... Beste Charlotte, Bedankt voor uw positieve beoordeling en voor het delen van uw feedback. Uw mening is enorm belangrijk voor ons! Nog veel kookplezier gewenst! Namens Stephanie, webcare ASWA webcare@aswakeukens.nl

Dineke Koolhaas

Klantvriendelijk en heel erg bereid om mee te denken zonder opdringerig gedrag

bij ons nieuwbouwhuis moesten wij een jaar voor de oplevering al onze keuken samenstellen.
de keukenopstelling hebben wij toen gemaakt, maar gelijk werd gezegd dat zo lang de keuken nog niet afgeroepen is we ten aller tijden de kleur en apparaten nog konden aanpassen of wijzigen.

Jacques van Rooij

Hoge kwaliteit en uitstekend advies!

Persoonlijk advies

Fam van Zantvoort

Na telefonisch een afspraak gemaakt te hebben bij ASWA Uden zijn wij de Showroom gaan bezichtigen. Een modern opgestelde keukenzaak met verschillende merken. Onze afspraak was met Tim Dielemans. Tim... Na telefonisch een afspraak gemaakt te hebben bij ASWA Uden zijn wij de Showroom gaan bezichtigen. Een modern opgestelde keukenzaak met verschillende merken. Onze afspraak was met Tim Dielemans. Tim dacht met ons mee in mogelijkheden en oplossingen die wij belangrijk vinden in onze keuken. Uiterst prettig om te merken dat er eerst naar de behoefte is geluisterd i.p.v. naar een deal. Het ontwerp hebben we daarna geoptimaliseerd en volledig gefinetuned.
Wij als klanten hebben dit als zeer prettig ervaren en dit geeft je ook rust omdat je weet dat overal is over nagedacht. Voor ons een fijne ervaring en een aanrader voor iemand die is op zoek naar een keuken met maatwerk. Tim bedankt voor alles!

Persoonlijk contact en advies
Hoogwaardige apparatuur

Reactie ASWA Keukens:

Beste fam. van Zantvoort, Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over ASWA Keukens. Bedankt voor de positieve beoordeling én voor het delen van jullie mening! Veel kookplezier... Beste fam. van Zantvoort, Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over ASWA Keukens. Bedankt voor de positieve beoordeling én voor het delen van jullie mening! Veel kookplezier gewenst! Namens Stephanie, webcare ASWA webcare@aswakeukens.nl

Fam. de Groot

Uitstekende service, uitermate goede kwaliteit en klantvriendelijk personeel wat verstand heeft van keukens en de apparatuur. Wij zijn erg te spreken over de prijs-kwaliteit verhouding. Kortom; wij... Uitstekende service, uitermate goede kwaliteit en klantvriendelijk personeel wat verstand heeft van keukens en de apparatuur. Wij zijn erg te spreken over de prijs-kwaliteit verhouding. Kortom; wij raden eenieder aan om een kijkje te nemen bij deze prachtige keukenzaak.

De service is bijzonder goed en we zijn uitstekend geholpen bij het ontwerp van onze keuken. Er wordt meegedacht, men neemt de tijd en de verkopers en het personeel dat onze keuken kwam plaatsen... De service is bijzonder goed en we zijn uitstekend geholpen bij het ontwerp van onze keuken. Er wordt meegedacht, men neemt de tijd en de verkopers en het personeel dat onze keuken kwam plaatsen zijn erg klantvriendelijk.

Robin

Prettig contact met verkoper. Het gehele traject duidelijk en helder verlopen, van ontwerp, het uitzoeken van de kleuren tot de plaatsing van de keuken goed contact gehad.

Zeer klantvriendelijk.

Familie Groenendijk

Wij zagen altijd als we richting Uden centrum reden het grote reclamebord van ASWA Keukens. Dus toen we op zoek gingen naar een keuken bezochten wij ook dit adres. Vanaf het eerste moment merkte we... Wij zagen altijd als we richting Uden centrum reden het grote reclamebord van ASWA Keukens. Dus toen we op zoek gingen naar een keuken bezochten wij ook dit adres. Vanaf het eerste moment merkte we dat hier de klant koning is. Ronald de Wit nam alle tijd, adviseerde en liet ruimte om na te denken. Heel fijn want een keuze maken is toch wel een dingetje. Tot na het plaatsen van de keuken hoefde wij maar te bellen en werden onze wensen uitgevoerd. Wij zijn een zeer tevreden klant en bevelen dit bedrijf bij aanschaf van een nieuwe keuken zonder meer aan.

Het onuitputtelijke geduld van de verkoper om tot een goed plan te komen zodat je jaren met plezier van je keuken kunt genieten.