Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

G. Aussems

Goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe keuken door Ronald de Wit. (Vestiging Uden).

Klantvriendelijk, persoonlijk, eerlijk.

Xander

Erg tevreden over advies en eindresultaat

Wat we als prettig ervaarden was dat er geen druk werd gezet op het direct maken van een keuze. Voor het uitzoeken van de keuken en de onderdelen werd alle tijd genomen. Contact met onze verkoper... Wat we als prettig ervaarden was dat er geen druk werd gezet op het direct maken van een keuze. Voor het uitzoeken van de keuken en de onderdelen werd alle tijd genomen. Contact met onze verkoper (Arif) was erg goed. Over het eindresultaat zijn we erg tevreden!

Schoenmakers

Super uitstekende service

Netjes, dwingt niets op en ze denken mee.

P.Loeffen

Goed en goede motage

Montage zijn erg precies en denken mee.Opvolging van open staande punten is goed.

ROLAND WIJNEN

Top keukens en top service. Een absolute aanrader

Ontzettend klant vriendelijk en top keukens. Service is meer dan perfect en communicatie helder, vriendelijk en bevredigend

Verheijden

Goed advies, top kwaliteit materiaal en perfecte montage

Professionaliteit

Leunens

Keurig en klantvriendelijk. Prima g geholpen, mooie keuken en goede after sales

Service

Patrick Giepmans

Perfecte geholpen door verkoper Tim bij ASWA Uden voor het kopen van onze 1ste keuken.

Goede service, duidelijke informatie.

R Vierwind

Nu voor de tweede keer hier een keuken gekocht en ook nu weer goed en deskundig geholpen.

De benadering van de verkoper, de rust en tijd en het meedenken met ons als klant.

Familie Ausems

Wij zijn bij ASWA heel netjes ontvangen met lekkere koffie en we zijn zeer goed geholpen door dhr Geerts! Hij dacht goed met ons mee, begreep meteen wat wij wilden en gaf goede tips waar we nog... Wij zijn bij ASWA heel netjes ontvangen met lekkere koffie en we zijn zeer goed geholpen door dhr Geerts! Hij dacht goed met ons mee, begreep meteen wat wij wilden en gaf goede tips waar we nog steeds heel blij mee zijn. Professioneel en kundig bedrijf, zeer zeker aan te raden!!

Meedenkend vermogen, flexibiliteit en professionaliteit.