Persoonlijk keukenontwerp

Peter van Aalst

Heel fijne ervaring

Geen zwake punten

Frank Lathouwers

Vanaf het eerste contact tot en met het opleveren van de keuken heeft ASWA alle zorg bij ons uit handen genomen. Het bijzondere ontwerp, de professionaliteit en het vakkundig advies zijn daarbij... Vanaf het eerste contact tot en met het opleveren van de keuken heeft ASWA alle zorg bij ons uit handen genomen. Het bijzondere ontwerp, de professionaliteit en het vakkundig advies zijn daarbij belangrijk geweest onze droomkeuken te kunnen realiseren.

Professionaliteit, eigen ontwerpen, meedenkend en absolute klant vriendelijkheid

F Verbeek

We zijn ‘out of the box’ en verrassend geadviseerd.

Ruime kennis van SieMatic

Schuurman

Goed advies en heel blij met het resultaat!

Mooi ontwerp en goed advies. Daarna goede service , ook na installatie.

Martijn Faber

Erg goed meedenken bij het ontwerp. Een paar leuke ideeën, waar we zelf niet aan hadden gedacht. Nette montage.

Keukens voor vele budgetten. Goed advies.

Pim van Zeeland

Prima keuken en zeer goede monteurs. Siemens bleek op het laatste moment de kookplaat niet te kunnen leveren, werd door Aswa prima opgelost ondanks zeer late melding.

Klantvriendelijk, prima monteurs, veel keus

Yvonne

Goed geïnformeerd, geen maffe onderhandelingen zoals bij sommige andere cowboys en uiteraard blij met de kwaliteit en het resultaat

Professionele communicatie. Komen beloftes na

Ron

We hebben een uitstekende ervaring bij ASWA gehad met verkoper Paul Jansen. Hij nam een hele assertieve rol aan tijdens het verkoopgesprek en is met mooie en praktische ideeën gekomen. Een goed... We hebben een uitstekende ervaring bij ASWA gehad met verkoper Paul Jansen. Hij nam een hele assertieve rol aan tijdens het verkoopgesprek en is met mooie en praktische ideeën gekomen. Een goed keuken merk is 1, maar het ontwerp ervan is minstens zo belangrijk. De keuken is anders geworden dan we zelf van te voren hadden bedacht. Niet zo standaard, maar met een hele aparte en mooie uitstraling. We zijn er heel blij mee en Paul doet het ook met veel enthousiaste en passie.

Uitstekend verkoopadvies, keurige bezorging en netjes geplaatst. Er is een kleine beschadiging aan het blad waar al een afspraak voor reparatie voor is gemaakt, dus ik ga er vanuit dat dit ook Uitstekend verkoopadvies, keurige bezorging en netjes geplaatst. Er is een kleine beschadiging aan het blad waar al een afspraak voor reparatie voor is gemaakt, dus ik ga er vanuit dat dit ook
goed opgelost gaat worden.

Fam van Kroonenburg

Inspirerende showroom, creatieve ideeen en een super goede service, zelfs na 12 jaar!!

De showroom, de creatieve tekening van hr. Leemans en de service, ook na lange tijd.

Jeroen

Fijne hulp tijdens het ontwerp process en goede service met installatie

Goede begeleiding in het maken van ontwerp.
Uitgebreide showroom met veel materiaalkeus
Goede service tijdens installatie