Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

P.M.E. Mennen

Persoonlijk contact met keukenadviseur, Tim Dielemans, zijn volledige medewerking en inzet tijdens de Corona periode, de flexibiliteit van de planning, monteur en service monteur hebben er toe... Persoonlijk contact met keukenadviseur, Tim Dielemans, zijn volledige medewerking en inzet tijdens de Corona periode, de flexibiliteit van de planning, monteur en service monteur hebben er toe bijgedragen dat er bij ons een mooie keuken staat waar wij elke dag en nog vele jaren met plezier gebruiken kunnen maken.

persoonlijk contact, positieve instelling, nakomen van afspraken.

Familie van Rooij

Prima bedrijf met ruime keuze en goede prijs-kwaliteit verhouding, denken actief mee met de klant met nuttige suggesties en adviezen voor een praktische keuken.

Service gerichtheid, vakkennis en keurige aftersales, ASWA is al haar afspraken correct nagekomen, hetgeen uiteindelijk tot zijn recht is gekomen in deze complete keuken.

Van der Steen

Ervaring is top. Net en aardig personeel, houden zich aan afspraken. Goede service.

Topservice
Kwaliteit
Vriendelijk personeel.
Gevoel dat klant koning is.

Fam Smit

Klantvriendelijk, tijd en aandacht voor de klant.Denken met je mee.

Klantvriendelijk, mooie showroom. Prima service.

Francien van Oosterhout

Zeer snelle en goede service, klant is koning

Eerlijkheid, snelle en goede service

Inge Huisman

In Coronatijd volledig online een keuken gekocht bij Aswa. Ik kan niet anders zeggen dan: topadvies, topservice, prijs die fair voelt.
Vincent Nissen verdient een groot compliment, net als de...
Vincent Nissen verdient een groot compliment, net als de monteurs die de keuken zijn komen plaatsen. Alles in overleg en zeer netjes gewerkt.

Service, advies, ontwerp

A.Coene

Klantvriendelijk

Bart & Lisa

Top service!

ASWA heeft uitstekend meegedacht met onze wensen waardoor we een unieke keuken hebben. Met het vertrouwen wat ze geven en de expertise die ze hebben hebben we ons geen moment zorgen gemaakt over de... ASWA heeft uitstekend meegedacht met onze wensen waardoor we een unieke keuken hebben. Met het vertrouwen wat ze geven en de expertise die ze hebben hebben we ons geen moment zorgen gemaakt over de keuken.

Nvt

De service is erg goed

De service-afdeling vind ik erg goed

Somers

De ideeën waren goed. De realisatie van een amateur. Tekeningen niet correct veel te laat, foute leveringen, veel te laat geleverd.

ontwerp was OK