Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Rebecca Rijsdijk

Professioneel, vriendelijk en klantgericht.

Kennis van zaken en geen vervelende verkooptechnieken. Wij voelden dat we gewoon onszelf konden zijn.

Yvonne Oussoren

Positieve ervaring. We kregen de tijd om rond te neuzen. Duidelijke uitleg. Later in het proces ook goed contact gehad over de levering met de mensen van de planning.

Goede uitleg met keuzemogelijkheden.

Hans

Fijn contact, er werd goed meegedacht om tot een keuken te komen die paste binnen ons budget.

Goede afspraken die ook nagekomen werden

Tim Strik

Geweldig geholpen in de showroom en aflevering en installatie geen vlekkeloos

Zeer klantvriendelijk. Daardoor is dit al de derde keuken die we gekocht hebben bij ASWA

Fam Bouman

Super fijne service en advies

Advies op maat. Denken erg mee.

Wilbert van Dam

Prachtige keuken en een professioneel traject doorlopen .

Ziet er degelijk gemaakt uit

SG

Vincent heeft ons geholpen bij ons keuken-project. Zijn aanzienlijke ervaring en vermogen om creatief met de klant mee te denken, stelden hem in staat om vrij snel tot een prachtig resultaat te... Vincent heeft ons geholpen bij ons keuken-project. Zijn aanzienlijke ervaring en vermogen om creatief met de klant mee te denken, stelden hem in staat om vrij snel tot een prachtig resultaat te komen, zelfs buiten de conventionele grenzen. Ondanks onze kritische aard en aarzelingen slaagde Vincent erin ons te begeleiden en te overtuigen, wat resulteerde in een eindproduct waar we zeer tevreden mee zijn.

Out of the box en met klant meedenken. Adviserend en direct.

Beste Gijsen,
Bedankt voor de mooie woorden over ASWA Keukens! Goed om te horen dat het proces zo goed is verlopen. Veel plezier met de nieuwe keuken.

J. Verhoeven

Kwalitatief hoogwaardig en geholpen door een vriendelijke, hulpvaardige en deskundig adviseur

cachet en kwaliteit versus kosten

Beste Verhoeven,
Bedankt voor de 5-sterren review en de mooie woorden voor ASWA Keukens! We wensen je veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!

Anne & Koen Diesveld

Wij zijn ontzettend tevreden met onze prachtige keuken van ASWA.

Goed advies over keuken ontwerp. En ook fijn dat ze eerlijk zijn over een ontwerp wat je al in gedachten had maar wat minder mooi zou worden of niet goed werkt. Ons keuken ontwerp is helemaal anders... Goed advies over keuken ontwerp. En ook fijn dat ze eerlijk zijn over een ontwerp wat je al in gedachten had maar wat minder mooi zou worden of niet goed werkt. Ons keuken ontwerp is helemaal anders geworden als we in het begin gedacht hadden maar we zijn er ontzettend blij mee!

Ook erg fijne en snelle service naderhand bij kleine mankementjes. Alles is goed opgelost.

We willen ook onze verkoper Lars van ASWA Keukens Helmond bedanken voor het goede advies en het meedenken.

Beste Anne en Koen,
Bedankt voor de 5-sterren review! Goed om te horen dat alles zo goed is bevallen. Veel plezier met de nieuwe keuken.

Marc

Top

Helderheid, alternatieven aandragen, flexibiliteit

Beste Marc,
Bedankt voor de goede beoordeling over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken!