Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

De groot

Goede service wij zijn zeer tevreden

Goed advies leuke verkoper

Frank Verschoor

Denkt goed mee. Professionele communicatie en installatie. Prettige mensen in de omgang.

M vd Burgt

Zeer positief

Hans

Door ASWA Keukens Uden is voor ons een mooie en correcte keuken geleverd. Bij het ontwerp is er vooral goed geluisterd naar wat onze wensen waren. Deze zijn door ASWA (Tim Dielemans) vertaald naar... Door ASWA Keukens Uden is voor ons een mooie en correcte keuken geleverd. Bij het ontwerp is er vooral goed geluisterd naar wat onze wensen waren. Deze zijn door ASWA (Tim Dielemans) vertaald naar een goed en duidelijk ontwerp. In de realisatie is dit helemaal als bedoeld uitgekomen.

Goed luisteren naar wat onze wensen zijn.

Agnes Grundlingh

Montage ging super. Keuken ziet er prachtig uit
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe ASWA keuken

Super veel keus met moderne apparatuur en moderne keukens

Ben Verhoeven

Zeer goede ervaringen met ons bezoek aan de showroom in Uden. Op uitstekende wijze geïnformeerd door Tim Dielemans die er onlangs ook nog blijk van heeft gegeven dat hij ook op het gebied van de... Zeer goede ervaringen met ons bezoek aan de showroom in Uden. Op uitstekende wijze geïnformeerd door Tim Dielemans die er onlangs ook nog blijk van heeft gegeven dat hij ook op het gebied van de aftersales de klanten zeer goed tevreden kan houden.

Wij zijn zeer goed behandeld en zeer goed te woord gestaan door Tim! Informatie verstrekken en meedenken: een tien!!

r v thoor

afspraken na gekomen

Ton Bass

Gedegen organisatie van ontwerp tot realisatie in mooie showroom met ervaren specialisten

Jazeker....verkoper met zeer praktische erbaring

Suzanne Bekkers

Zeer goed advies en meer dan goede prijs kwaliteit verhouding.

Advies
Snelheid
Kwaliteit op alle vlakken
Fijne medewerkers op sales, Planning en montage