Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

Tess Frederiks

Zeer goed.

Adviseur gaf voldoende ruimte zonder aan te dringen om de uiteindelijke beslissing tot aankoop te nemen.

JVL Vastgoed BV

Mooie presentatie, ruime keuze, goede service en advies. Punctueel in afhandeling

van Bergen

Alles is leuk en mooi tot we over de prijs gingen praten. Hierop zijn we niet tot elkaar gekomen en hebben we afgezien van de koop. Later zijn we terug gebeld door het hoofdkantoor en hebben we een... Alles is leuk en mooi tot we over de prijs gingen praten. Hierop zijn we niet tot elkaar gekomen en hebben we afgezien van de koop. Later zijn we terug gebeld door het hoofdkantoor en hebben we een goed gesprek gehad. Dit was na dat we de keuken ergens anders hadden gekocht.

Ze hebben netjes met ons mee gedacht en duidelijk laten zien waarom bepaalde dingen beter anders uitgevoerd konden worden. Ze hebben erg hun best gedaan om de klant tevreden te stellen.

Romeijn

Zijn heel fijn behandeld door Maarten, hebben diverse keren de keuken veranderd, maar was totaal geen probleem, uiteindelijk is de keuken perfect geplaatst,we zijn heel erg tevreden hier over, Aswa... Zijn heel fijn behandeld door Maarten, hebben diverse keren de keuken veranderd, maar was totaal geen probleem, uiteindelijk is de keuken perfect geplaatst,we zijn heel erg tevreden hier over, Aswa keuken is voor iedereen aan te raden ???

De service

Henk Sliedrecht

Prettige winkel, goede informatie en niet opdringerig. Plaatsing bijzonder netjes, lichte schade, door installateur zelf geconstateerd, snel vervangen. Een aanrader.

deskundigheid plaatsing

Michael

Mooie keukens en vakmensen die ze komen plaatsen.
Mooie showroom en goede verkopers

Vakkennis

A.G.P.M. Koenen

Van begin af een zeer prettige ervaring met Tim. Hij was vriendelijk en deskundig, gaf ons goed advies, ook nam hij de tijd en rust.

Vakkundig, goede prijs kwaliteit.

Romeijn

Goed service, vriendelijk personeel, super netjes werk afgeleverd ,wij zijn er zeer tevreden over

Goede service

Arno

Goed georganiseerd bedrijf met mooie, robuuste keukens op maat.

Naast een prachtige keuken ook heel goed geholpen bij kleine afwerk punten naderhand, goed, vriendelijk en deskundig personeel in de winkel maar ook bij installatie en service. Communicatie afdeling... Naast een prachtige keuken ook heel goed geholpen bij kleine afwerk punten naderhand, goed, vriendelijk en deskundig personeel in de winkel maar ook bij installatie en service. Communicatie afdeling zit goed in elkaar met snelle reactietijd en voor een afspraak netjes tevoren bellen.

Ofwel naast goede keukens gewoon een strakke organisatie.

Arno

Peter Veraa

Vanaf het eerste contact tot de nazorg bij oplevering alles voortreffelijk verzorgd. Zeer goede communicatie, tekeningen en gedetailleerde offerte. Zeer deskundige installatie en oplevering.

Het hele proces van ontwerp waarbij je deskundig wordt geadviseerd wat wel en niet mogelijk is in jouw persoonlijke situatie, tot plaatsing en oplevering van de keuken. Alles is proactief en wordt... Het hele proces van ontwerp waarbij je deskundig wordt geadviseerd wat wel en niet mogelijk is in jouw persoonlijke situatie, tot plaatsing en oplevering van de keuken. Alles is proactief en wordt voor je geregeld.