Persoonlijk keukenontwerp
Vertrouwen in bedrijf
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Goede ervaring van begin tot eind

Service, eerlijkheid

Mels

Niks dan lof voor ASWA Keukens

Persoonlijke service

Yvonne Sijbers

Fijn bedrijf met super vriendelijke verkoper Tim

Klantgerichte, oprecht overkomende verkoper Tim.
Tim luistert goed naar wat we willen! Houdt geen verder klets verhaal.

Nancy

Van het plannen van de afspraak, tot de installatie van onze keuken tip top in orde! Wij zijn meer dan tevreden.

Proffesioneel, goede service, hoogwaardige kwaliteit, vakmanschap, goede sfeer en denkt in oplossingen!

I. van der Pijl

duidelijk advies

Wij zijn zeer tevreden met onze ASWA keuken. Prima informatie en advies. Alle afspraken werden nagekomen en een beschadigd onderdeel werd vervangen.

Deskundige verkoper.

Inspirerend, eigentijds en vertrouwd, zijn voor ons de woorden die passen bij ASWA keukens. Direct een super goed aanbod, en goed advies. Kortom bezoek ASWA keukens voor u uiteindelijk uw keuze... Inspirerend, eigentijds en vertrouwd, zijn voor ons de woorden die passen bij ASWA keukens. Direct een super goed aanbod, en goed advies. Kortom bezoek ASWA keukens voor u uiteindelijk uw keuze maakt. Wij waren aangenaam verrast.

Een keukenzaak als geen ander, bezoek hun showroom en bekijk de perfecte aanpak. Geen gladde (auto-) verkooppraatjes. Goed advies en eerlijke prijs, zonder het gevoel van .......... te zijn te... Een keukenzaak als geen ander, bezoek hun showroom en bekijk de perfecte aanpak. Geen gladde (auto-) verkooppraatjes. Goed advies en eerlijke prijs, zonder het gevoel van .......... te zijn te hebben.
Vertrouwen en een SUPER goed gevoel, bij Robbert Leemans.

Ton van der heijden

Alles keurig op tijd conform afspraken; montage gebeurde door echte vakman; nazorg prima; kleine opmerkingen werden onmiddelijk opgepakt en opgelost; complimenten in alle opzichten.

montage en nazorg

Marcel Hendriks

Zeer klantvriendelijk en professioneel keukenbedrijf

Het gehele jetenpriced van verkoop tot levering professioneel uitgevoerd

Jaap de Vries

Goede informatie, heldere afspraken. After sales kan beter. Hadden verwacht dat aswa persoonlijk contact zou opnemen voor after sales.

Creatieve verkoper, materiaal aanbod.