Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Martens

Wat zijn wij super geholpen door Vincent bij Aswa keukens! Hij realiseerde voor ons een totaal nieuwe keuken met een heel andere opstelling. Wij dachten dat er geen andere mogelijkheid was om onze... Wat zijn wij super geholpen door Vincent bij Aswa keukens! Hij realiseerde voor ons een totaal nieuwe keuken met een heel andere opstelling. Wij dachten dat er geen andere mogelijkheid was om onze keuken in te richten, maar Vincent bewees het tegendeel. De nieuwe indeling van de keuken is nog beter dan de oude! Wij zijn super blij hiermee!
Ook de service is meer dan top. Wanneer we vragen hadden konden we altijd bij Vincent terecht en regelde het meteen voor ons. Kortom: meer dan tevreden, dank je wel Vincent!
De monteurs van de firma Kooken hebben ook vakwerk geleverd! Top! Wij bevelen ASWA keukens bij iedereen aan!

Super goede service, Vincent denkt echt met je mee

Mischa W

Uitstekende keukenzaak die ik aanbeveel

Aantrekkelijk productaanbod, to-the-point (ook qua prijs) en levering conform afspraak

Rene en Angelique van Pelt

Super professioneel en vriendelijk

Ronald Kuper van de vestiging Dordrecht heeft ons super fijn geholpen. Zijn kennis/kunde, vriendelijke benadering en prettige manier van zaken doen heeft ons volmondig doen besluiten wederom met... Ronald Kuper van de vestiging Dordrecht heeft ons super fijn geholpen. Zijn kennis/kunde, vriendelijke benadering en prettige manier van zaken doen heeft ons volmondig doen besluiten wederom met Aswa in zee te gaan. Bedankt Ronald !!

Victor Alting van Geusau

ASWA (contactpersoon de heer Paul Jansen) heeft ons uitstekend begeleid in elke fase van het proces. Zo'n professional komt in aanmerking voor promotie / bonus, naar onze mening!

Uitermate actief meedenken met de klant en de beste prijs/kwaliteit bieden voor het vastgestelde budget.

Peter Dillisse

Prettig, deskundig en klantgericht

zie boven aan deze enquête.

Niels

Wij zijn super goed geadviseerd door Ronald de Wit bij de vestiging in Uden. Ook uitmuntend tevreden met het resultaat, zoals hun motto al zegt: een keuken om in te wonen!

Goed en eerlijk advies. Service op maat.

Tess Frederiks

Zeer goed.

Adviseur gaf voldoende ruimte zonder aan te dringen om de uiteindelijke beslissing tot aankoop te nemen.

JVL Vastgoed BV

Mooie presentatie, ruime keuze, goede service en advies. Punctueel in afhandeling

van Bergen

Alles is leuk en mooi tot we over de prijs gingen praten. Hierop zijn we niet tot elkaar gekomen en hebben we afgezien van de koop. Later zijn we terug gebeld door het hoofdkantoor en hebben we een... Alles is leuk en mooi tot we over de prijs gingen praten. Hierop zijn we niet tot elkaar gekomen en hebben we afgezien van de koop. Later zijn we terug gebeld door het hoofdkantoor en hebben we een goed gesprek gehad. Dit was na dat we de keuken ergens anders hadden gekocht.

Ze hebben netjes met ons mee gedacht en duidelijk laten zien waarom bepaalde dingen beter anders uitgevoerd konden worden. Ze hebben erg hun best gedaan om de klant tevreden te stellen.

Romeijn

Zijn heel fijn behandeld door Maarten, hebben diverse keren de keuken veranderd, maar was totaal geen probleem, uiteindelijk is de keuken perfect geplaatst,we zijn heel erg tevreden hier over, Aswa... Zijn heel fijn behandeld door Maarten, hebben diverse keren de keuken veranderd, maar was totaal geen probleem, uiteindelijk is de keuken perfect geplaatst,we zijn heel erg tevreden hier over, Aswa keuken is voor iedereen aan te raden ???

De service