Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Frank Witteveen

Na een eerder contact met ander zelfstandig keukenbedrijf, zijn we terecht gekomen bij Aswa in Hilversum, waar we perfect zijn geholpen door Paul Jansen. Hij vroeg ons eerst naar wat wij wilden en... Na een eerder contact met ander zelfstandig keukenbedrijf, zijn we terecht gekomen bij Aswa in Hilversum, waar we perfect zijn geholpen door Paul Jansen. Hij vroeg ons eerst naar wat wij wilden en luisterde daar goed naar. We werden door de inspirerende showroom rondgeleid en kregen alle voor- en nadelen van de verschillende opstellingen en materialen te horen van Paul. Aangezien we een bouwtekening van de nieuwe aanbouw bij ons hadden en een schets zoals we de nieuwe keuken voor ogen hadden, begon Paul direct te tekenen. We zijn zeer goed voorgelicht wat betreft de mogelijkheden van de keuken en blad en de inbouwapparatuur. Om de prijs zo aantrekkelijk mogelijk te houden adviseerde Paul Siemens apparatuur terwijl onze voorkeur naar het duurdere Miele uitging. Bij de vervolgafspraak was de tekening zo goed als klaar. Na wat kleine aanpassingen was het definitieve plan klaar. De offerte bespreking was een open en duidelijk verhaal, waardoor we direct de knoop hebben doorgehakt. De communicatie hierna was perfect: we werden goed op de hoogte gehouden van levertijden van apparatuur en konden zelf de datum van levering in overleg bepalen. Onze eigen aannemer had de keukenkasten geplaatst en aansluitend kwam er iemand het keukenblad inmeten. Doordat de keukenkasten volgens tekening niet direct tegen de muur geplaatst moesten worden, maar de aannemer dat wel had gedaan, werd er door Aswa direct contact met ons opgenomen, zodat de plaatsing van de kasten hersteld kon worden. Wat een prima service op afstand! Inmiddels genieten we van onze prachtige keuken. Aswa en Paul Jansen: bedankt voor de perfecte service!

Goed luisteren naar de klant en iets doen met die informatie. Perfecte communicatie over iedere stap die werd gezet om te komen tot een prachtig eindresultaat

Judith van de Mortel

ASWA keukens is een prettig bedrijf, geven goede feedback en advies. Wij zijn erg tevreden over hoe we geholpen zijn.

Klantvriendelijk, behulpzaam, proberen zo snel mogelijk te handelen

Hans van Wijk

Top service.
Denken goed mee en zijn probleem oplossend.
Snelle plaatsing en alles ziet er top uit.
Wij zijn blij met onze nieuwe keuken. Bedankt ASWA Keukens

Denken goed me en zijn oplossingsgericht

Malou

Keuken door Lars

Klantgericht
Informeel
Eerlijk
Vriendelijk
Meedenkend

Particuliere klant

Goede ervaring ook nadat de keuken is geplaatst en afgemonteerd.

Service

Miranda

Uitstekende service! Na miscommunicatie bij het inmeten van de keuken is dit uiteindelijk super netjes opgelost vanuit Aswa. Wij raden Aswa keukens zeker aan.

Persoonlijk contact, vriendelijk, uitstekende service, goede kwaliteit.

Nelleke Houter

Ontzettend tevreden en blij met onze keuken van Aswa. Het was nog wel even spannend hoe de tekening zou uitpakken in het niet al te grote appartement. Echter we maken nu optimaal gebruik van de... Ontzettend tevreden en blij met onze keuken van Aswa. Het was nog wel even spannend hoe de tekening zou uitpakken in het niet al te grote appartement. Echter we maken nu optimaal gebruik van de ruimte, dit kan niemand beter! Van iedereen die bij ons binnenkomt krijgen we complimenten hoe mooi het is geworden. Zelfs voor een kleiner budget heeft Aswa mooie keukens. Tevens nog een compliment over de aftersales, afspraken werden meteen gemaakt en alles werd direct opgelost.

maken van de tekening en het luisteren naar mijn wensen

Rob

Creatieve meedenkers

goed en eerlijk advies, creatief, keuzemogelijkheden, mooie showroom, niet pusherig

Rick

Ook in Corona tijd wordt er met aandacht door Tim geluisterd en wensen vertaald naar een mooi ontwerp. Levertujd hadden we zelf 2 weken uitgesteld ivm droogtijd vloer. Geen probleem. Hier werd door... Ook in Corona tijd wordt er met aandacht door Tim geluisterd en wensen vertaald naar een mooi ontwerp. Levertujd hadden we zelf 2 weken uitgesteld ivm droogtijd vloer. Geen probleem. Hier werd door de planning in meegedacht. Lichte beschadiging op een plank in de kast… hier werd door de monteurs op gewezen. 2 Weken later alweer hersteld door het leveren van een nieuwe plank. Fijne nazorg in alles . Zeer tevreden met service, en kwaliteit tot nu toe. En o zo blij met de nieuwe keuken.

Goed meedenkend in de wensen van de klant. Organisatie welke vertrouwen wekt. Eerlijke offerte. Geen verkoop/aankoopdwang.

Marlou Coppens

Super kwaliteit en service