Persoonlijk keukenontwerp

Marc

Top

Helderheid, alternatieven aandragen, flexibiliteit

Beste Marc,
Bedankt voor de goede beoordeling over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken!

Stassen- Margaretha Louisa

Snel en professioneel en meedenkend voor oplossingen.

Zeer professioneel met alles.

Beste Stassen,
Bedankt voor de 5-sterren review over ASWA Keukens! Veel plezier met de nieuwe keuken.

van Rijswijck

Geweldig !!

We hebben goed advies gekregen van zowel Iris als ook van Vincent. Ze dachten allebei heel goed mee, keken naar wat wij mooi vonden en wat wij belangrijk vonden t.a.v. de nieuwe keuken en dat... We hebben goed advies gekregen van zowel Iris als ook van Vincent. Ze dachten allebei heel goed mee, keken naar wat wij mooi vonden en wat wij belangrijk vonden t.a.v. de nieuwe keuken en dat allemaal op een prettige, niet opdringerige manier. Toen alle voorkeuren duidelijk waren, werd er goed meegedacht t.a.v. wat wel / niet praktisch was en dat het allemaal binnen ons budget paste. Super!
De planning verliep goed, tussendoor soepel contact toen er wat verschoven moest worden in de planning. Het inmeten ging vlot en daarna de plaatsing ging ook top. Complimenten aan Frank daarvoor (nog nooit iemand zó netjes en georganiseerd zien werken als Frank, waarbij ook weer goed werd meegedacht om dingen netjes af te werken volgens onze wensen).
Na plaatsing nog iemand langs geweest om een kastdeurtje te vervangen wat wat beschadigd was aangeleverd en een ander kastdeurtje om te draaien, met nog wat extra tips t.a.v. onderhoud. (dank je, Richard). Allemaal gewoon als service.
Top gedaan. Niets dan lof dus vanuit ons. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken :)

Beste van Rijswijck,
Bedankt voor de 10/10 beoordeling! Namens ASWA Keukens wensen we jullie veel plezier met de nieuwe keuken.

Leenders

Zeer positief. Mooi ontwerp en strak geplaatst.

Meedenken hoe droomkeuken te realiseren is. Vervangende apparatuur van hetzelfde merk uit hoger/luxer segment. Zeer klantvriendelijk

Beste Jeanne,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens. Veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken!

Remie

Super keuken geplaatst en meerdere malen goed geholpen

Behandeling van klant vanaf binnenkomst

Beste Remie,
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent. We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

R en N Swinkels

Super fijn.

Echt een aanrader! Lars heeft ons geholpen en naast dat we heel blij zijn met ASWA en onze prachtige keuken, zijn we ook heel tevreden over Lars die ons uitgebreid geholpen heeft. Meedenkend,... Echt een aanrader! Lars heeft ons geholpen en naast dat we heel blij zijn met ASWA en onze prachtige keuken, zijn we ook heel tevreden over Lars die ons uitgebreid geholpen heeft. Meedenkend, eerlijk, heel betrokken en veel goede ideeën. Het is een grote aanschaf dus je hebt echt het vertrouwen nodig, en die hadden we meteen. Echt de tijd voor ons genomen. Super blij met onze mooie keuken! Er ontbrak iets bij het plaatsen van de keuken en het contact met de klantenservice ging ook heel vlot. Alles meteen geregeld, echt een aanrader. We hebben veel vertrouwen in aswa en het is een spannende uitgave, maar we zijn blij dat we bij Aswa zijn beland.

Beste Swinkels,
Bedankt voor de 5-sterren review over ASWA Keukens! Veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken.

Jennie Benten van de Haar

Lars van Rijthoven bij aswa Helmond,heeft ons fantastisch geholpen.
Op zijn advies en tekening hebben wij gevaren.
Het mooie plan staat inmiddels in ons nieuwe huis en is werkelijk nog...
Lars van Rijthoven bij aswa Helmond,heeft ons fantastisch geholpen.
Op zijn advies en tekening hebben wij gevaren.
Het mooie plan staat inmiddels in ons nieuwe huis en is werkelijk nog mooier dan gedacht.Dus alle lof voor Lars.

De goede en duidelijke service

Beste Jennie,
Bedankt voor de 5-sterren review over ASWA Keukens. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens. Wij wensen je veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!

Hilly Anemaet

Een correct bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Een zeer ervaren bedrijf met deskundige mensen die je goed adviseren en met je meedenken

Beste Hilly,
Bedankt voor de goede review over ASWA Keukens. We wensen je veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!

Rob van Run

Goede kennis, veel keus uit keukens, prijs-kwaliteit is goed, goede service

Lars van Riethoven is een goede verkoper met de juiste kennis en ervaring.

Beste Rob,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken gewenst!

van der Heijden

Persoonlijk en deskundig.

Het contact tijdens en na plaatsing, de nazorg is Fantastisch.