Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Jan Meyer

Zeer deskundige en aangename informatie

het adviseren van diverse vragen en mogelijkheden

Jan-willem terbeek

Prettige ontvangst in de showroom en meteen een duidelijk verhaal.

Uitgebreid assortiment

Van Wesepoel - Selder

Van A tot Z een TOP ervaring.
Van A tot Z een TOP ervaring.
Na het eerste bezoek aan ASWA keukens was voor ons al duidelijk en besloten dat de keuken hier gekocht zou worden ondanks andere geplande bezoeken bij andere keukenbedrijven. Dit zegt naar onze mening genoeg!

Wat een fantastisch mooi resultaat is het geworden.

ASWA keukens: BEDANKT!

Klantgericht advies
Flexibel in aanpassingen, wijzigingen, etc.

Chris Milder

Uitstekend

ASWA straalt vertrouwen uit. Goede en rustige advisering.
Rustige omgeving waar we op ons gemak voelden.

J Pijnenburg

Alles is top geregeld bij Aswa van de verkoop tot en met de oplevering

Lars denkt supergoed met de klant mee.

P.v.d.Snepscheut

Wij hebben Aswa keukens ervaren als een zeer prettig bedrijf. Komen afspraken na, denken mee in mogelijkheden en geven goede adviezen. Zo ook de tip om Keukenbouwersplus in te schakelen.

Zie boven

Nancy

Prima meedenkend, ideeën voorstellen

het meedenken over mogelijkheden

Gert Haas

Geweldig, hoe ze meedachten om tot een oplossing te komen

Goede verkoper

Ton Spierings

ASWA is perfect de afspraken nagekomen die we hadden gemaakt. Klantvriendelijke medewerkers. De installatie is gedaan door vakkundige medewerkers.

Deskundig advies bij de keuze

Rien Meulenbroek

Voor nieuwbouwappartement keuken gekocht bij ASWA omdat deze contacten had met bouwondernemer. Hierdoor hoefde ik zelf niets te regelen betreft aansluitpunten elektra, water en afvoer. In de... Voor nieuwbouwappartement keuken gekocht bij ASWA omdat deze contacten had met bouwondernemer. Hierdoor hoefde ik zelf niets te regelen betreft aansluitpunten elektra, water en afvoer. In de showroom stonden een aantal keukens opgesteld waardoor je een goed idee kreeg wat mogelijk was. Ontwerp en indeling was in goed overleg besproken en vaste prijs vastgesteld. Omdat het 2 1/2 jaar duurde voordat keuken geplaatst kon worden was blad niet meer leverbaar. Samen gekeken naar ander blad.
Ook de afspraken met levering en plaatsing waren in orde en werden nagekomen. De monteur die de keuken kwam zetten werkte correct en merkte op dat er een kleine beschadiging op een deur zat. Binnen 1 maand was deze vervangen. Verpakkingsmateriaal werd volgende dag opgehaald.
Goede herinnering aan ASWA en monteur.

Duidelijke prijsafspraak