Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

ASWA Uden BV

totaal pakket klopt gewoon advies/installatie

Maria Braam

Vriendelijk professioneel

Snelle antwoorden op vragen via email.
De 3D weergave van de keuken is fijn om te hebben

Paul Klijsen

Klantgericht en breed assortiment.

Klantvriendelijkheid en keuzemogelijkheden.

Niels Bossink

Service en actief meedenken, positief kritische advisering met een topkeuken als resultaat, dank Paul!

Sterke inhoudelijke kennis, niet alleen de klantwens volgen maar ook inhoudelijk van repliek dienen tbv het maken van een betere keuze.

Van de Giessen.

Slecht

Geen idee niet de service bij problemen nadat je hebt betaald.

Reactie ASWA Keukens:

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad!
Tot op heden hebben we geen contact met u gekregen om helder te krijgen waar uw slechte ervaring op gebaseerd is. Omdat u midden in de verhuizing zit, heeft u, begrijpelijk, andere prioriteiten. Toch wil ik op deze wijze alvast reageren op uw ervaring.
Op 18 mei is de keuken geplaatst zonder een enkel openstaand punt. Geen bijzondere prestatie, dat mag u ook gewoon verwachten van ons. Vervolgens bemerkt u na een paar weken dat het werkblad op een zwak ondersteunde plek licht doorhangt en de koelkast niet goed sluit. Daarop wordt een afspraak ingepland om dit te beoordelen. Dit wordt voor 2 weken later ingepland. Een paar dagen later blijkt dat het probleem met de koelkast dusdanig is dat u deze 2 weken niet af wil wachten, de koelkast sluit namelijk niet. Logisch dat u dit eerder opgelost wil hebben. Een koelkast moet goed sluiten. Echter kunnen we in dit telefoongesprek niet direct toezeggen dat we eerder komen en het gesprek wordt afgesloten met de melding dat we na gaan kijken wat we kunnen doen en u hierover terug zullen gaan bellen. (Die dinsdagmiddag om ca. 17u, blijkt achteraf, is het moment van deze 1* melding.) Binnen een half uur hebben we u vervolgens 2x terug gebeld maar was u niet bereikbaar. Een dag later krijgen we ook geen contact met u en uiteindelijk hebben we op donderdag contact gehad met uw man om dezelfde dag nog langs te komen en de melding te verhelpen.
Achteraf blijkt dat dit type koelkast (met de optie automatisch openen) een extra zetje vereist om goed te kunnen sluiten. Telefonisch hebben we dit ook direct aangegeven op die dinsdagmiddag. Het punt met het werkblad is inmiddels ook binnen enkele dagen opgelost en er staat dus geen enkel punt meer open.
Wij zijn ons er terdege van bewust dat we niet alles meteen goed kunnen doen en maken helaas ook wel eens fouten. Daarom zoeken we in alle gevallen ook contact met u als klant om te kijken waar we kunnen leren om een dergelijk gevoel te kunnen voorkomen. Ik vind het jammer dat we u nog niet hebben gesproken en hoop dat we hierover nog in contact komen. Een 1* is namelijk niet een beetje slecht, maar meteen heel erg slecht. En omdat er heel veel goed lijkt te zijn gegaan, wil ik dan ook graag horen wat de reden is dat het uiteindelijk zo’n enorm slechte ervaring voor u is geweest.
Namens Stephanie, webcare ASWA
webcare@aswakeukens.nl

Peter van de Laar

Grote keuze. Afspraken nagekomen. Foutjes besproken en perfect opgelost. Ik ben tevreden.

Afwerking

Rick Kramer - Jansen

Heerlijk bedrijf om zaken mee te doen

Goede communicatie, veel mogelijkheden en vriendelijk personeel

Joost en Sylvia Goedhart

Inmiddels de 3e keuken met ASWA Keukens aangeschaft, een topervaring!

Kwaliteit materiaal, ontwerp overtreft onze verwachting.

Van Daelen

Zeer vakkundig geholpen aan een hele mooie keuken. Alles netjes gemonteerd en een probleempje wat we naderhand hadden met de koelkast-deur perfect opgelost. Prima bedrijf.

Goed advies. veel kennis in huis. goede nette montage. Monteurs ruimen alles op en werken zeer netjes. Goede service bij een defecte koelkast scharnier ervaren.

Behrooz Tayefeh Davallou

Very good experience. I was given with excellent advice. Work was done on time and by experience people.

The person who helped us with the design was very expert and knowledgeable. Actually, he was the reason we chose ASWA as the supplier of our kitchen.