Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

Peter Dillisse

Prettig, deskundig en klantgericht

zie boven aan deze enquête.

Niels

Wij zijn super goed geadviseerd door Ronald de Wit bij de vestiging in Uden. Ook uitmuntend tevreden met het resultaat, zoals hun motto al zegt: een keuken om in te wonen!

Goed en eerlijk advies. Service op maat.

Tess Frederiks

Zeer goed.

Adviseur gaf voldoende ruimte zonder aan te dringen om de uiteindelijke beslissing tot aankoop te nemen.

JVL Vastgoed BV

Mooie presentatie, ruime keuze, goede service en advies. Punctueel in afhandeling

van Bergen

Alles is leuk en mooi tot we over de prijs gingen praten. Hierop zijn we niet tot elkaar gekomen en hebben we afgezien van de koop. Later zijn we terug gebeld door het hoofdkantoor en hebben we een... Alles is leuk en mooi tot we over de prijs gingen praten. Hierop zijn we niet tot elkaar gekomen en hebben we afgezien van de koop. Later zijn we terug gebeld door het hoofdkantoor en hebben we een goed gesprek gehad. Dit was na dat we de keuken ergens anders hadden gekocht.

Ze hebben netjes met ons mee gedacht en duidelijk laten zien waarom bepaalde dingen beter anders uitgevoerd konden worden. Ze hebben erg hun best gedaan om de klant tevreden te stellen.

Reactie ASWA Keukens:

Beste van Bergen,
Beste van Bergen,
Vervelend te vernemen dat u uw keuken uiteindelijk niet bij ASWA heeft gekocht omdat u ontevreden bent over de flexibiliteit in de prijs. Wij proberen zo helder mogelijk te zijn in de prijsstelling maar kunnen daarin helaas niet iedereen tevreden stellen. Wij wensen u veel plezier met uw keuken.
Namens Stephanie, webcare ASWA
webcare@aswakeukens.nl

Romeijn

Zijn heel fijn behandeld door Maarten, hebben diverse keren de keuken veranderd, maar was totaal geen probleem, uiteindelijk is de keuken perfect geplaatst,we zijn heel erg tevreden hier over, Aswa... Zijn heel fijn behandeld door Maarten, hebben diverse keren de keuken veranderd, maar was totaal geen probleem, uiteindelijk is de keuken perfect geplaatst,we zijn heel erg tevreden hier over, Aswa keuken is voor iedereen aan te raden ???

De service

Henk Sliedrecht

Prettige winkel, goede informatie en niet opdringerig. Plaatsing bijzonder netjes, lichte schade, door installateur zelf geconstateerd, snel vervangen. Een aanrader.

deskundigheid plaatsing

Michael

Mooie keukens en vakmensen die ze komen plaatsen.
Mooie showroom en goede verkopers

Vakkennis

A.G.P.M. Koenen

Van begin af een zeer prettige ervaring met Tim. Hij was vriendelijk en deskundig, gaf ons goed advies, ook nam hij de tijd en rust.

Vakkundig, goede prijs kwaliteit.

Romeijn

Goed service, vriendelijk personeel, super netjes werk afgeleverd ,wij zijn er zeer tevreden over

Goede service