AstroVac

Informatie op de website en het bestelgemak
Snelheid levering en de informatie over het verloop van de order

Particulier

Particulier

Judith Robbrecht

Wij hebben al ruim 22 jaar een centraal stofzuigersysteem van Astrovac, dit bevalt meer dan goed. Nu zijn wij aan het verbouwen en moest het systeem beneden anders aangelegd worden, als past gewoon... Wij hebben al ruim 22 jaar een centraal stofzuigersysteem van Astrovac, dit bevalt meer dan goed. Nu zijn wij aan het verbouwen en moest het systeem beneden anders aangelegd worden, als past gewoon nog op elkaar, fantastisch.

S. Wiersma

Deskundig en informatief en snel

John De Groot

Zeer goed

Marielle

Ik had buiten de webshop bestelling ook nog telefonisch contact. Zeer aardige medewerker die fijn mee dacht

Divera Bohncke

Ik heb een heel goede ervaring met AstroVac

Maria van den Bosch

We zijn onlangs verhuisd en hadden nog geen ervaring met zo een stofzuiger De vorige bewoonster , een oudere weduwe dame lopende met rollator had niets uitgelegd , kon ze denk ik ook niet . Haar... We zijn onlangs verhuisd en hadden nog geen ervaring met zo een stofzuiger De vorige bewoonster , een oudere weduwe dame lopende met rollator had niets uitgelegd , kon ze denk ik ook niet . Haar overleden man deed dit voor heen altijd Wij bestelde twee nieuwe stofzuig zakken . Maar deze zakken bleken helemaal niet nodig .Deze twee zakken hebben we gisteren naar jullie terug gestuurd. We hadden telefonisch contact en ons werd verteld dat we een duurzame filter nodig hadden . Deze duurzame filter is inmiddels hier aangekomen en geplaatst

v van reijen

Mijn installatie na paar jaar weer in gebruik aan het nemen, uitstekende adviezen om dat efficient en effectief te doen, top!!

J. van den Berg

Klantvriendelijk te woord gestaan en goed geholpen