AstroVac

Informatie op de website en het bestelgemak
Snelheid levering en de informatie over het verloop van de order

Roel Jansen

Eerste ervaring ca 25 jaar geleden met Astrovac (in vorige woning) na verhuizing naar appartement weer zelf Astrovac systeem ingebouwd.

Rineke van Veen

Goed te woord gestaan via de telefoon

Hans van Ommen

Reactie AstroVac:

Een terechte opmerking. Wij hebben meteen een nieuwe foto in de webshop geplaatst, met de juiste kleur. Hartelijk dank voor uw review!

Richard Lucas

Snelle levering, maar als je een klacht instuurt krijg je geen antwoord!

Reactie AstroVac:

Geachte heer Lucas,
Geachte heer Lucas,
Dank voor uw terugkoppeling. Uw klacht is per email gemeld middels een reply op een formulier met de onderwerp regel ‘je bestelling bij AstroVac is nu afgerond’ en is vervolgens ongelezen gearchiveerd. Nogmaals excuses daarvoor.
Luc Kortenhoeven
AstroVac Centrale Stofzuigsystemen

O Wagenaar

Gewoon goed zoals altijd

Frederik De Graaf

Bestelling onderhoudkit en bestelling nieuwe stofzuiger

Jan Koonen

Zo als altijd goed

Mark van den Elzen

Ik had wat vragen. Die zijn goed beantwoord.
Mijn specifieke wens daar kon men niet aan voldoen helaas. Maar dat heb ik inmiddels op een andere manier opgelost

Inmiddels heb ik wel...
Ik had wat vragen. Die zijn goed beantwoord.

Inmiddels heb ik wel een klacht over het gekochte artikel. Daar ga ik ze nog over benaderen. Ik heb er vertrouwen in dat dat goed wordt opgelost.