AstroVac

B Tamerus

Bestelling kwam snel en keurig verpakt.

geen opmerkingen

sommige onderdelen staan niet op de site als los te koop

Reactie AstroVac:

Reserve onderdelen zijn vrijwel altijd voorradig, maar reserve artikelen voor oudere installaties worden, zoals u terecht opmerkt, niet altijd weergegeven in de webshop. Dit is een bewuste keuze.... Reserve onderdelen zijn vrijwel altijd voorradig, maar reserve artikelen voor oudere installaties worden, zoals u terecht opmerkt, niet altijd weergegeven in de webshop. Dit is een bewuste keuze. Als het originele onderdeel namelijk niet meer leverbaar is, is er in de meeste gevallen wel een vervangend artikel. In voorkomend geval nodigen wij u graag uit om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, zodat u zeker weet dat u het juiste (vervangende) artikel geleverd krijgt. Hartelijk dank voor uw feedback!
Luc Kortenhoeven
AstroVac centraal stofzuigsysteem
Retraflex slang opbergsysteem

Claudia Duurkens-Holt

Heel goede ervaring. Zeer service gericht.Had verkeerde plastic zakken besteld en kreeg toen kosteloos een aantal toegestuurd die wel goed pasten.

Snel, topservice, vriendelijk, correct

Rens van Loon

Snelle accurate afhandeling van bestelling

Geen feed back verzoek sturen na een bestelling dat irriteert klanten alleen maar. Als we een jaar contract hebben en U stuurt dat een maal per jaar dan lijkt me dat meer dan voldoende

J van Balveren

Fijn, kundig, snel en goed advies

Snelheid en deskundigheid

De info op de website was gericht op mensen die er verstand van hebben. Als je voor het eerst met een stofzuiginstallatie in aanraking komt, weet je echt niet wat een microswitch is, gelukkig was... De info op de website was gericht op mensen die er verstand van hebben. Als je voor het eerst met een stofzuiginstallatie in aanraking komt, weet je echt niet wat een microswitch is, gelukkig was het bedrijf goed via mail en telefoon bereikbaar

BWJ van Spankeren

Bestelling snel en goed afgehandeld.

Benodigd artikel snel gevonden. Goede communicatie.

Geen.

Menno nieuwpoort

Weinig empatisch bedrijf, na 11 jaar hield de centrale installatie er mee op. Na overleg maar nieuwe besteld (best wel snel na 11 jaar niet heel intensief gebruik). Na installatie nieuwe installatie... Weinig empatisch bedrijf, na 11 jaar hield de centrale installatie er mee op. Na overleg maar nieuwe besteld (best wel snel na 11 jaar niet heel intensief gebruik). Na installatie nieuwe installatie bleek metalen ring van stofzuigerslang niet te werken. Monteur er weer bij. Bleek dat na schoonmaken met wd40 de slang alsnog werkte. Waarschijnlijk apparaat voor niks vervangen. Na verzoek om enigszins coulance in het aankoopbedrag nul op rekest. Conclusie slecht advies, ondeugdelijk product en starre aftersales. Voor mij geen astrovac en geen dijnsen multitrading meer.

ZZP’ers die ze inhuren zijn bekwaam en vriendelijk

Verkooptraining en lange termijnvisie om klanten loyaal te houden zodat ze terugkomen en het bedrijf aanbevelen.

Reactie AstroVac:

Geachte heer Nieuwpoort,
Geachte heer Nieuwpoort,
Dank voor uw feedback. Een kleine toelichting onzerzijds is wellicht op zijn plaats. U heeft ons nl. gebeld met de vraag wat de prijs was van een nieuwe stofzuigunit, omdat de huidige stofzuigunit het begeven zou hebben.
Na levering en ingebruikname heeft u ons weer gebeld, met de mededeling dat het nog niet in orde was. Wij hebben de servicemonteur diezelfde dag teruggestuurd om het euvel te verhelpen. Dit euvel had niets met de stofzuigunit van doen. Op basis hiervan bent u tot de conclusie gekomen dat de stofzuigunit wellicht niet vervangen had hoeven worden en heeft u om korting op de aanschafprijs gevraagd. Begrijpelijk, echter wij hebben uw verzoek niet gehonoreerd omdat de kosten die u heeft gemaakt voor het vervangen van de stofzuigunit geen gevolg waren van een materiaalfout, inschattingsfout o.i.d. Anderzijds hebben wij u uit coulance overwegingen ook geen kosten in rekening gebracht voor het extra bezoek van de servicemonteur.
Luc Kortenhoeven
AstroVac centraal stofzuigsysteem
Retraflex slang opbergsysteem

Berend Logtenberg

Heel goed geholpen via internet

snelle reactie

weet ik niet

GCV Boudewijn Deneckere

Al meer dan 30 jaar klant!

goede service - tevreden over toestel

doe zo voort

Tom van Dijk

Een fijne en correcte behandeling

FCE Veenstra

Ik had een goede ervaring bij de aankoop van een nieuwe stofzuigerslang.

Vriendelijk, duidelijk, eerlijk.

Nvt