AstroVac

Informatie op de website en het bestelgemak
Snelheid levering en de informatie over het verloop van de order

Martin Hoving

Hele positieve ervaring; zeer coulant, ook voor een storing na de garantieperiode, zelfs nog uit de tijd van de vorige eigenaar van AstroVac. Heel plezierig en begripvol te woord gestaan en tot een... Hele positieve ervaring; zeer coulant, ook voor een storing na de garantieperiode, zelfs nog uit de tijd van de vorige eigenaar van AstroVac. Heel plezierig en begripvol te woord gestaan en tot een oplossing gekomen. Respect voor deze instelling! Een voorbeeld voor iedereen!

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij zijn blij dat we het probleem voor u op hebben kunnen lossen.

Vital Nuyens

Bedrijf is o.k.

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw review! Wij blijven hard aan het werk om de volle vijf sterren te behalen. Suggesties hierover zijn altijd welkom.

W. van der Kooij

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw zeer positieve review!

Paul RRR

N.a.v. het gesprek met een vakman bij AstroVac meteen de bestelling kunnen plaatsen. Dit alles door de duidelijk gegeven uitleg en een website waar de basis informatie op te lezen is.

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw review! Wij werken hard aan het verbeteren van de website, dus straks zou er meer dan alleen de basis informatie op te lezen moeten zijn!

Dirk Van Dael

Altijd goed en snel geholpen zeer tevreden!

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw review!

Alex Van Zonderen

Fantastisch bedrijf op manieren denkbaar

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw mooie review!

E Drenth

Zie hierboven bij de sterren.

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Dirk Lont

Al 35 jaar ervaring mee. En die is heel positief! Klantvriendelijk en goed advies.

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw zeer positieve review!

Jan Jeurissen

Prettig

Reactie AstroVac:

Hartelijk dank voor uw review!