AstroVac

Judith Robbrecht

Wij hebben al ruim 22 jaar een centraal stofzuigersysteem van Astrovac, dit bevalt meer dan goed. Nu zijn wij aan het verbouwen en moest het systeem beneden anders aangelegd worden, als past gewoon... Wij hebben al ruim 22 jaar een centraal stofzuigersysteem van Astrovac, dit bevalt meer dan goed. Nu zijn wij aan het verbouwen en moest het systeem beneden anders aangelegd worden, als past gewoon nog op elkaar, fantastisch.

Meer dan 15 jaar werk ik als gastouder, autootjes, duplo blokken met acht puntjes zijn één van de dingen die de kindjes in het systeem hebben gestopt, niet 1 autootje of blokje maar soms wel 15... Meer dan 15 jaar werk ik als gastouder, autootjes, duplo blokken met acht puntjes zijn één van de dingen die de kindjes in het systeem hebben gestopt, niet 1 autootje of blokje maar soms wel 15 achter elkaar. Nog nooit heb ik een verstopping gehad, alles kwam in de stofzuigerzak.
Dus het Astrovac stofzuigersysteem is een aanrader, geen uitstoot van stof in je huis, geen beschadigen door de stofzuiger, tegen deuren, meubels. Hij zuigt heel krachtig en goed schoon. Voor ons een blijver.

Ik zou het niet weten

Gijs Koek

Uitstekend

leveren wat door mij, als klant, is aangevraagd

S. Wiersma

Deskundig en informatief en snel

deskundig

John De Groot

Zeer goed

duidelijk

?

Marielle

Ik had buiten de webshop bestelling ook nog telefonisch contact. Zeer aardige medewerker die fijn mee dacht

Snelle service, vakkundig geholpen.

Divera Bohncke

Ik heb een heel goede ervaring met AstroVac

service en telefonische bereikbaarheid

geen verbeterpunten, ga zo door met de service die jullie bieden.

Maria van den Bosch

We zijn onlangs verhuisd en hadden nog geen ervaring met zo een stofzuiger De vorige bewoonster , een oudere weduwe dame lopende met rollator had niets uitgelegd , kon ze denk ik ook niet . Haar... We zijn onlangs verhuisd en hadden nog geen ervaring met zo een stofzuiger De vorige bewoonster , een oudere weduwe dame lopende met rollator had niets uitgelegd , kon ze denk ik ook niet . Haar overleden man deed dit voor heen altijd Wij bestelde twee nieuwe stofzuig zakken . Maar deze zakken bleken helemaal niet nodig .Deze twee zakken hebben we gisteren naar jullie terug gestuurd. We hadden telefonisch contact en ons werd verteld dat we een duurzame filter nodig hadden . Deze duurzame filter is inmiddels hier aangekomen en geplaatst

Het sterke punt vonden wij echt , dat we jullie persoonlijk aan de telefoon kregen en zo onze onwetendheid over dit apparaat kenbaar konden maken en goed geholpen werden

Nu hopen wij dat als de geroutineerde zakken in jullie bezit zijn , deze verrekend worden met de huidige rekening ,zodat wij het resterende bedrag spoedig aan jullie overmaken

v van reijen

Mijn installatie na paar jaar weer in gebruik aan het nemen, uitstekende adviezen om dat efficient en effectief te doen, top!!

meedenken en klantvriendelijk

kan er nog geen verzinnen

J. van den Berg

Klantvriendelijk te woord gestaan en goed geholpen

Klantvriendelijk

Niet nodig

C van Leeuwen

Je wordt telefonisch keurig geholpen en geadviseerd