AstroVac

8.5/10
8.5/10
8.3/10

Gerdi Peeters

Hele goede en snelle service. Zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gesproken

Behulpzaam met het zoeken van het juiste onderdeel

Ik ben snel en goed geholpen via de online chat
Het produkt is snel geleverd

Zakendeskundigheid tijdens de online chat

Geen, wellicht te overwegen om een instruktie mee te geven voor het gekochte produkt hoe deze aan te dlyiten
In mijn geval was het de schakelbare handvat aan de slang ihoe kanit het eenvoudigst vervangen worden als instruktie

Het zou fijn om als particulier niet voor een groot bedrag te hoeven bestellen. Nu heb ik genoeg stofzuigerzakken voor de komende jaren.

Geachte mevrouw, mijnheer,

Dank voor uw bericht. Stofzakken kunt u per stuk bestellen. Bij bestellingen vanaf € 20 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Als u 2 of 3 stofzakken bestelt omzeilt u dus de verzendkosten en kunt u inderdaad enkele jaren vooruit. Het is een keuze ...

Retraflex opzuigbaar slangsysteem.

Uiteindelijk heel goed. Artikel niet juist geadresseerd , dus niet bezorgd. Na telefonisch contact zeer correct geholpen. Compliment!

Klantvriendelijk contact, alle moeite gedaan om fout te herstellen.

Geachte heer,

Doordat de letters van de postcode verkeerd waren ingevuld in het verzendpakket is uw bestelling elders in het dorp afgeleverd. Dat was onze fout, daarom hebben we dezelfde dag eenzelfde zending nogmaals verstuurd. Wij waarderen het bijzonder dat u ons in de gelegenheid heeft gesteld om onze eigen fout te kunnen herstellen. Dank voor uw begrip en nogmaals excuses voor de vertraging!

Retraflex opzuigbaar slangsysteem

Goed luisterend oor, vriendelijk en duidelijk.

Goede uitleg van zaken

We missen een exacte bezorg tijdstip / dag. Er is geen voorbeeld van de thermische beveiliging van model S-2200 op de site welke vermoedelijk de storing geeft.

Geachte heer,

Alle artikelen in de webshop worden uit voorraad geleverd. Nadat uw bestelling (veelal dezelfde dag) is overgedragen aan de pakketdienst ontvangt u een Track & Trace code waarmee u uw zending kunt volgen. U weet dan wanneer uw pakket wordt aangeboden, maar niet exact hoe laat. Wat betreft de 'thermische beveiliging' die u zocht: u vindt deze in de webshop bij 'reserve onderdelen'. Dank voor uw review!

AstroVac centraal stofzuigersysteem

Correct en snel geleverd

(Web)winkel altijd open

Niet helemaal duidelijk wat de eigenschappen van de verschillende zakken zijn

Geachte heer,

Goed dat u dit opmerkt. Zodra de stofzakken zichtbaar zijn in de webshop kunt u op de foto klikken en worden de eigenschappen zichtbaar. Wij zullen ervoor zorgen dat duidelijk zichtbaar wordt dat aanvullende productinformatie voorhanden is. Dank voor uw review!

Astrovac centraal stofzuigsysteem

Henny Raaijmakers

Supernetjes geleverd, heel tevreden.

Wat afgesproken is via de telefoon was netjes geleverd.

Geachte mevrouw Raaijmakers,

Dank voor uw compliment!

AstroVac centrale stofzuiginstallaties

Geen mening

Geachte mevrouw, mijnheer,

Dank voor uw review! Hiermee stelt u ons in staat om onze producten en diensten optimaal af te stemmen op uw wensen.

AstroVac centrale stofzuigersystemen
Retraflex - slang in de wand

Ben

Website is niet altijd handig,
Wel goede telefonische ondersteuning

Goed advies

Website is via mobiel niet echt handig voor bestellingen
Jammer dat er alleen op de beurs korting wordt gegeven.

Geachte heer,

Uw opmerking over de gebruiksvriendelijkheid via mobiel is terecht. Bij de nieuwe website die momenteel ontwikkeld wordt is er optimaal rekening mee gehouden dat er steeds meer via mobiele apparaten wordt besteld. Dank voor uw review!

Gerd

👍🏻

Beste Gerd,

Dank voor je compliment. Daar doen we het voor!

AstroVac centrale stofzuigers
Retraflex slangsysteem