Stefan

Top ontvangst - super klantvriendelijk - topproducten

kennis van hun producten - ervaring

Beste Stefan,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier met uw Mille GT broeken. Fijne dag namens ons Assos- team!

Luc

Goede prijs, goede service, snelle levering

goede prijs, goede service, snelle levering

Beste Luc,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier met uw Mille GT broek. Fijne dag namens ons Assos- team!

Moyaert wim

Zeer goed

Snelle en correcte levering

Beste Wim,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier en sponsor yourself!
Fijne dag namens ons Assos- team!

Martin

Perfect

Service

Beste Martin,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier met uw broek. Fijne dag namens ons Assos- team!

JP

Byzonder fijn mailwisseling met info

Goed lezen van de vraag en daar een uitgebreid antwoord op.

Beste JP,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier met uw armstukken. Fijne dag namens ons Assos- team!

Chantal

Super goede ervaring

Goede uitleg over de producten

Beste Chantal,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier met uw broek!
Fijne dag namens ons Assos- team!

Jo VdB

- bestellen ging vlot, afwerking en levering eveneens
- verpakking niet duurzaam (envelop met plastic bubbels), er zijn tegenwoordig betere opties
- kreeg snel de vraag naar eco-suggesties...
- bestellen ging vlot, afwerking en levering eveneens
- kreeg snel de vraag naar eco-suggesties na de gegeven feedback over duurzaamheid verpakking: ze gaan er mee aan de slag

snelheid, prijs

Lars

Prima geholpen

Klantvriendelijk

Beste Lars,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met uw gekochte artikelen. Fijne dag namens ons Assos- team!

Peter Schrauwers

Correcte en snelle levering

Snelheid

Beste Peter,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier met uw helm en muts. Fijne dag namens ons Assos- team!

Fred Hulzebos

Duidelijk en overzichtelijke website, prima

mooi merk

Bete Fred,
dank u wel voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen. Fijne dag namens ons Assos- team!