Margot

Je word hartelijk ontvangen. Dat maakt de hele winkelervaring extra aangenaam. Ik kom zeker terug!

Uitgebreid assortiment

Beste Margot,
Dank u wel voor uw positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen heeft. Veel fietsplezier namens ons Assos- team

Bert

Uitstekende service, goed en professioneel advies, geen moeite is te veel

Persoonlijke aanpak, tijd en ruimte voor de klant, klantvriendelijkheid, productkennis

Beste Bert,
Dank u wel voor dit positief eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen.
Beste Bert,

David Dekeyzer

Mooi etablissement, goede stock, professioneel advies

argumentatie: uitleg in detail van de kwaliteitsvolle producten, de klant wordt sterk geadviseerd zodoende voor zichzelf de juiste aankopen te kunnen maken

Beste David,
Dank u wel voor uw dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen.
Beste David,

Luc Lammertyn

Duidelijk & vlot kunnen bestellen + correcte snelle levering.

TOP

Beste Luc,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Chamois crème!

Carla

Perfecte service

Goed product en perfecte service.

Beste Carla,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u veel fietsplezier met uw Assos- broek.
Beste Carla,

Sponga

Perfecte service

Correctheid netheid

Beste Raymond,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt en wensen u veel fietsplezier met uw Assos broek.
Beste Raymond,

nn

Bezorging sneller dan snel, binnen 24 u na bestelling. Inclusief een handgeschreven (?) bedankje van een Vlaamse schoonheid. Aantrekkelijk prijzen op de uitverkoop producten.

Prijzen, snelle bezorging.

Beste mijnheer Pielage,
Dank u wel voor dit mooie eindoordeel. Wij zijn u dankbaar dat u hiervoor de tijd heeft genomen en wensen u veel fietsplezier met uw Assos fietsshirt.
Sponsor...
Beste mijnheer Pielage,
Sponsor Yourself!

Bovin Danny

Bart C

Vlot kunnen bestellen en enorm snel en correct geleverd. Leuke extra: het persoonlijke bedanktbriefje.

Persoonlijke aanpak

Beste Bart,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen heeft. Wij wensen u veel fietsplezier met uw Assos bibshort.
Beste Bart,

Xxxccc

Correct

Collectie

Beste Jan,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor de tijd hebt genomen. Wij wensen u veel fietsplezier met uw Assos fietskledij.
Beste Jan,