Arjan

Eenvoudige website, prachtige producten, goede en snelle beantwoording van mijn vragen via e-mail, alleen de retourkosten kon ik niet helemaal plaatsen voor mijn aanschaf van €120,-?

Communicatie via e-mail, overzichtelijke website, mooie producten

Beste Arjan,
Dank u wel voor uw eindoordeel. Wij begrijpen uw opmerking omtrent de retourkosten.
Beste Arjan,
Als klein bedrijf hebben een iets "duurzamer" beleid zoals ook omschreven op onze website. De retourkosten zijn bij ons voor de klant. Assos- Store betaald reeds de verzendkosten bij eerste levering en mogelijk ook voor de tweede zending ( bij omruiling voor een andere maat).
U kan het ook zo bekijken: als een klant fysiek in een winkel koopt is het ook normaal dat die klant bij retour de inspanning doet om terug tot de winkel te komen om het artikel terug te brengen.
Op deze manier vragen wij ook een kleine inspanning/ medewerking van onze klanten.
Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.
Wij wensen u namens ons team fijne feestdagen!

Marco van der Velden

De site werkt snel en simpel

Overzichtelijk en goede prijs

Hans

Nemen altijd de tijd om je goed te helpen.

kwaliteit en klantvriendelijkheid

Beste Hans,
Dank u wel voor dit positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u namens ons team veel fietsplezier en fijne feestdagen.
Groet...
Beste Hans,
Groet Kristel

Jaqueline

Zeer goed behandeld.

customer service

Beste Jaqueline,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Fijne dag namens ons Assos- team

Tinne

Zeer tevreden van de shop én van het Assos merk!

Correct, vriendelijk, snelle service

Beste Tinne,
Beste Tinne,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel plezier met uw gewonnen pakket en hopelijk mogen wij u een keer verwelkomen in onze shop.
Veel fietsplezier namens ons Assos- team

siebrand maakal

er werd contact opgenomen over het afleveradres, ik had per ongeluk de winkel ingevuld, dat is drie uur rijden vanaf onze woonplaats, is veranderd in huisadres, heel goed meegedacht dus, levering is... er werd contact opgenomen over het afleveradres, ik had per ongeluk de winkel ingevuld, dat is drie uur rijden vanaf onze woonplaats, is veranderd in huisadres, heel goed meegedacht dus, levering is daarna ook correct uitgevoerd, kwalitatief goede service dus wat mij betreft

Beste Siebrand,
dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u veel fietsplezier met uw winterartikelen.
Fijne dag namens ons...
Beste Siebrand,
Fijne dag namens ons Assos- team.

coen holzhauer

Goede service en prima kwaliteit kleding

kwaliteit en uitvoering kleding

Beste Coen,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw ondershirt.

Margot

Je word hartelijk ontvangen. Dat maakt de hele winkelervaring extra aangenaam. Ik kom zeker terug!

Uitgebreid assortiment

Beste Margot,
Dank u wel voor uw positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen heeft. Veel fietsplezier namens ons Assos- team

Bert

Uitstekende service, goed en professioneel advies, geen moeite is te veel

Persoonlijke aanpak, tijd en ruimte voor de klant, klantvriendelijkheid, productkennis

Beste Bert,
Dank u wel voor dit positief eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen.
Fijne dag namens ons Assos-...
Beste Bert,

David Dekeyzer

Mooi etablissement, goede stock, professioneel advies

argumentatie: uitleg in detail van de kwaliteitsvolle producten, de klant wordt sterk geadviseerd zodoende voor zichzelf de juiste aankopen te kunnen maken

Beste David,
Dank u wel voor uw dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen.
Fijne dag namens ons Assos-...
Beste David,