Vincent Hagedoorn

Prima bedrijf met een leuk persoonlijk kaartje bij je bestelling!

Snel en mooi verpakt

Beste Vincent,
Dank u wel voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen van Assos. Fijne dag en sponsor yourself!

Verlinden

Zeer klantvriendelijk.

Geduldig, begripvol, behulpzaam. ...

Beste Myriam,
Fijn weekend en sponsor Yourrself!

Michel Magos

Uitstekend!

Een nauwgezette opvolging en uitvoering.

Beste Michel,
Dank u wel voor uw positieve feedback. Wij waarderen dat u hiervoor uw tijd heeft genomen.
Wij wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artilkelen van Assos!
Fijne dag...
Beste Michel,
Wij wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artilkelen van Assos!
Fijne dag en sponsor yourself!

Joeri

Het was een prima ervaring

Direct en duidelijk contact

Beste Joeri,

Rudy

Positief

Snel en correct

Beste Rudy,
Dank u wel voor uw positieve feedback. Wij wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen van Assos. Fijn weekend en sponsor yourself!

Particulier

Prettig contact en Goede ondersteuning

Kennis van het product

Beste Jos,
Dank u wel voor uw positieve feedback. Wij waarderen dat u hiervoor uw tijd hebt genomen en wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen van Assos.
Fijne dag en...
Beste Jos,
Fijne dag en sponsor yourself!

Geert Boes

Eerlijk en oprechte bediening

De service

Beste Geert,
Dank u wel voor uw positieve feedback. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor de tijd hebt genomen en wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen van Assos!
Fijn...
Beste Geert,
Groet namens het Assos- team

Andy Cornelus

Tot nu toe enkel online ervaring, en die is enkel positief!

Uitgebreid gamma, eenvoudige bestelprocedure, vlotte verwerking

Beste Andy,
Dank u wel voor uw revieuw. Wij waarderen dat u hiervoor de tijd hebt genomen en wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen van Assos.
Fijn weekend en sponsor...
Beste Andy,

Jan-Willem

Al eerder Assos fietskleding aangeschaft maar nu voor het eerst direct via de Assos-Store. Mijn eerste ervaring is zeker positief. De bestelling was snel geplaatst en de volgende dag al in huis. En... Al eerder Assos fietskleding aangeschaft maar nu voor het eerst direct via de Assos-Store. Mijn eerste ervaring is zeker positief. De bestelling was snel geplaatst en de volgende dag al in huis. En dat alles voor een scherpe prijs! Bij ontvangst zat er zelfs nog een handgeschreven kaartje bij van Assos. Heel leuk en maakt het toch nog een beetje persoonlijk!

snelle levering tegen scherpe prijs

Beste Jan- Willem,
Dank u wel voor uw mooie feedback.
Wij hopen dat u veel fietsplezier heeft met uw aangekochte artikelen en wensen u
fijne paasdagen!
Sponsor yourself,
groet...
Beste Jan- Willem,
Dank u wel voor uw mooie feedback.
fijne paasdagen!
Sponsor yourself,
groet vanuit ons Assos- team

Ray Huis

Uitstekend !

Snelle levering, hoge kwaliteit en vaak mooie aanbiedingen.

Beste Ray,
Dank u wel voor het schrijven van uw feedback.
Wij waarderen dit enorm en wensen u veel fietsplezier met uw aangekochte artikelen.
Fijn weekend namens ons Assos- team