accolet pascale

Heel goed , super

heel snel en correct

Beste Accolet Pascale,
dank u wel voor dit positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Assos- broek.
Groeten namens ons Assos-...
Beste Accolet Pascale,

Michael Goethals

Top

service

Beste Michael,
Beste Michael,
Dank u wel voor uw positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Ultraz Winter handschoenen en uw overschoenen.
Groeten namens ons Assos- team

Goede communicatie en vlot geleverd.

Beste Etienne,
Dank u wel voor uw positief eindreselultaat. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Mille GT jersey.
Groeten namens ons Assos-...
Beste Etienne,

Anton de Porto

Uitstekend.

Persoonlijke benadering

Beste Anton,
Dank u wel voor dit eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u een fijne dag namens ons Assos- team

Ayrton Van Ceulebroeck

Zeer positief

Snelheid van levering en zeer vlotte communicatie

Beste Ayrton,
Beste Ayrton,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u veel fietsplezier met uw ultraz winterhandschoenen en uw ultraz winterkousen.
Fijne dag namens ons Assos- team.

M Heintjes

Een supergoede ervaring.

Snel antwoord bij vragen, supervriendelijk en je werd goed op de hoogte gehouden over status van je bestelling

Beste Milou,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd hebt genomen. Wij wensen u veel fietsplezier!

Ton Hopmans

Persoonlijke vriendelijke hulp bij t kopen

Mooie collectie.

Beste Tom,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met jullie Assos kousen, shirts en broek.
Fijne dag namens ons...
Beste Tom,

Adwin

Schoenen besteld. Ging eenvoudig, snel geleverd. Makkelijk te retourneren.

Prettig communiceren. Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon. Bellen zélf terug!!

Beste Adwin,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Lake fietsschoenen.
Fijne dag namens ons Assos- team!

Veerle

Zeer aangename kennismaking met de winkel.

Professioneel geholpen door een man die weet waarover hij spreekt.

Beste Veerle,
Beste Veerle,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u veel fietsplezier met uw Uma broek, uw shirt en uw Assos- accessoires. Sponsor Yourself!

Clapuyt Wim

vlugge levering

Beste Wim,
Dank u wel voor dit positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u veel fietsplezier met uw Assos Mille Gt Winterbroek.
Geniet...
Beste Wim,
Geniet ervan en sponsor Yourself!