Koen

Er wordt tijd gemaakt om je te helpen, er is een gemoedelijke sfeer waarin je je welkom voelt. Het personeel is zeer professioneel en heeft kennis van zaken.

Kwaliteit en professionaliteit

Beste Koen,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Mille GT Jas en uw winter overschoenen.
Groeten...
Beste Koen,
Groeten namens ons hele Assos- team

Xxx

Zeer goed

Snel reactie ,to the point,vriendelijk

Beste Marco,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt en wensen u veel fietsplezier met uw Mille GTO broek.
Fijne dag namens ons...
Beste Marco,
Fijne dag namens ons Assos- team

Van Baelen

Heel goed

Beste Rob,
Dank u wel voor dit positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uit tijd genomen hebt. Veel fietsplezier en sponsor yourself.
Fijne dag namens ons Assos-team

Patrick van F

Ik ben zeer tevreden met de snelle service en levering van het Assos team. Er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij als dank voor de aankoop.

Snelle service, zeer vriendelijk

Beste Patrick,
Dank u wel voor dit positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt.
Fijne dag namens ons Assos- team

Wim

Alles in orde

Snel en stipt. Goede producten.

Beste Wim,
Groeten vanuit ons Assos- team

accolet pascale

Heel goed , super

heel snel en correct

Beste Accolet Pascale,
dank u wel voor dit positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Assos- broek.
Groeten namens ons Assos-...
Beste Accolet Pascale,

Michael Goethals

Top

service

Beste Michael,
Beste Michael,
Dank u wel voor uw positief eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Ultraz Winter handschoenen en uw overschoenen.
Groeten namens ons Assos- team

Goede communicatie en vlot geleverd.

Beste Etienne,
Dank u wel voor uw positief eindreselultaat. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Veel fietsplezier met uw Mille GT jersey.
Groeten namens ons Assos-...
Beste Etienne,

Anton de Porto

Uitstekend.

Persoonlijke benadering

Beste Anton,
Dank u wel voor dit eindoordeel. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u een fijne dag namens ons Assos- team

Ayrton Van Ceulebroeck

Zeer positief

Snelheid van levering en zeer vlotte communicatie

Beste Ayrton,
Beste Ayrton,
Dank u wel voor dit mooi eindoordeel! Wij waarderen het enorm dat u hiervoor uw tijd genomen hebt. Wij wensen u veel fietsplezier met uw ultraz winterhandschoenen en uw ultraz winterkousen.
Fijne dag namens ons Assos- team.