Het contact met ASN verliep prettig, ik kende het bedrijf al van vóór de fusie met Kreijne. Er is mooi werk geleverd, van de vele krassen en putjes was na herstel niets meer te... Het contact met ASN verliep prettig, ik kende het bedrijf al van vóór de fusie met Kreijne. Er is mooi werk geleverd, van de vele krassen en putjes was na herstel niets meer te zien.

Goede service duidelijke afspraken en vriendelijk medewerkers in het hele bedrijf.

Vriendelijk personeel. Goed en snel geholpen. Goede indicatie omtrent de reparatie. Vervangend vervoer. Goede uitleg. Dit was de 2e keer dat ik hier moest zijn en ik zou hier zeker weer terugkomen... Vriendelijk personeel. Goed en snel geholpen. Goede indicatie omtrent de reparatie. Vervangend vervoer. Goede uitleg. Dit was de 2e keer dat ik hier moest zijn en ik zou hier zeker weer terugkomen mocht dat nodig zijn.

Kennis van zaken en correcte uitvoering

Positieve ervaring, klantvriendelijk, uitstekend werk geleverd

Wij zijn zeer tevreden correct geholpen en wij bevelen aan als reparateurs

Leeflang

Prettig ontvangen, duidelijke afspraken gemaakt, goeie leenauto en uitstekende reparatie

Snel gebeld na melding schade bij verzekeraar. Kon snel terecht voor opgave van de schade en het maken van een afspraak. Goed op de hoogte gehouden over voortgang reparatie. Prima gerepareerd en... Snel gebeld na melding schade bij verzekeraar. Kon snel terecht voor opgave van de schade en het maken van een afspraak. Goed op de hoogte gehouden over voortgang reparatie. Prima gerepareerd en vriendelijk geholpen.

Duidelijke afspraken gemaakt vooraf goede communicatie de auto was op tijd klaar en voldeed volledig aan de verwachting

Prima service, vriendelijke en behupzame medewerkers.