Er werd snel contact opgenomen. Er werden heldere afspraken gemaakt die vervolgens werden nagekomen. De schade is snel hersteld.

Zeer goed en het personeel is altijd vriendelijk

Een snelle en goede afhandeling geen onnodige handelingen ,gaan in overleg met de verzekering.De opgelopem schade prima herstelt is weer als nieuw.

Schade wordt met zorg beoordeeld, na maken afspraak wordt alles netjes voor je geregeld.
Er staat en top team tot je beschikking.
Schade wordt vakkundig uitgevoerd.

Geen gedoe. Auto naar de garage ol de afgesproken dag. Huurauto mee en een paar dagen later auto zo goed als nieuw ophalen.

Ik werd al heel snel na mijn melding bij de verzekering door ASN gebeld voor het maken van een afspraak, netjes geholpen en snel een afspraak om de schade te laten taxeren. Helaas duurde het wel wat... Ik werd al heel snel na mijn melding bij de verzekering door ASN gebeld voor het maken van een afspraak, netjes geholpen en snel een afspraak om de schade te laten taxeren. Helaas duurde het wel wat langer voordat de schade gerepareerd kon worden, maar toen het eenmaal zover was kreeg ik mijn auto weer heel netjes terug.

Perfect. uitermate vriendelijke medewerkers

In het ook springend bij ASN Nootdorp is dat ze je steeds telefonisch op de hoogte houden van de stand van zaken. Heel fijn, dan weet je wat je kunt verwachten. En uiteraard zoals verwacht was de... In het ook springend bij ASN Nootdorp is dat ze je steeds telefonisch op de hoogte houden van de stand van zaken. Heel fijn, dan weet je wat je kunt verwachten. En uiteraard zoals verwacht was de kwaliteit van de reparatie top! Fijn bedrijf waar je met een gerust hart je schade kunt laten herstellen.

Super vriendelijk ontvangst .
En vervangend vervoer.
Heel vakkundig gerepareerd ,ziet er weer strak uit .
Dus echt klantvriendelijk.

Werken klant gericht