Ik kan ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht aan iedereen aanbevelen. Van de schade is niets meer te zien en ik kreeg een mooi gepoetste auto terug, hij leek wel nieuw! Vriendelijk personeel en... Ik kan ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht aan iedereen aanbevelen. Van de schade is niets meer te zien en ik kreeg een mooi gepoetste auto terug, hij leek wel nieuw! Vriendelijk personeel en gemaakte afspraken worden nagekomen. Modern en professioneel bedrijf.

Prettige ontvangst , goede service, vakkundige reparatie,

Heel goed klant gericht en uitleg vanher herstellen van de schade

Zeer tevreden over de opmeten van de schade,daarna de afwikkeling over afspraak komen brengen auto.De snelheid en preciese van herstel schade.
Net of het een splinternieuwe auto is geworden.

Ik heb goed en snel geholpen.

Sommige reparaties, die ik de afgelopen jaren heb laten doen, zijn goed en sommige hebben toch wat bedenkingen gegeven. Zo ben ik tweemaal terug geweest om een garantiegeval te claimen voor... Sommige reparaties, die ik de afgelopen jaren heb laten doen, zijn goed en sommige hebben toch wat bedenkingen gegeven. Zo ben ik tweemaal terug geweest om een garantiegeval te claimen voor spuitwerk op een kunststof bumper wat weer afbladderde. Bij de tweede keer inleveren was er een probleem met een degelijke vervangende wagen waardoor uiteindelijke inleverdatum tot 3x toe is verzet.
Een andere reparatie was het vervangen van een achterbumper waar ik er thuis achter kwam dat er geen uitsparing in de bumper was gemaakt voor mijn wegklapbare trekhaak. Ze boden wel aan om dit alsnog te doen alleen kwam het mij niet uit om weer heen en weer te rijden. Ik heb het zelf opgelost.
Uiteindelijk komt het goed maar het heeft soms wel wat voeten in de aarde.

Snelle en goede service.
Communicatie verliep soepel.

Zowel bij telefonisch als persoonlijk contact vriendelijk en correct. Afspraken worden stipt nagekomen en de kwaliteit van de uitgevoerde werzaamheden stemt tot tevredenheid. M.b.t de afhandeling... Zowel bij telefonisch als persoonlijk contact vriendelijk en correct. Afspraken worden stipt nagekomen en de kwaliteit van de uitgevoerde werzaamheden stemt tot tevredenheid. M.b.t de afhandeling qua verzekering wordt je ontzorgd. Dikke pluim

Leenauto was niet fijn. Reed niet fijn en het multimedia systeem was niet ingesteld. Auto kunnen wisselen, dus dat is prima. Verder prima service van klantvriendelijke medewerkers.

Snelle actie na schademelding. Reparatie ingepland, en inmiddels heeft de reparatie plaatsgevonden.
Communicatie vanuit het bedrijf was erg fijn.
Top en bedankt!