Erg vriendelijk en behulpzaam

Schade prima hersteld, en auto zelfs gepoetst terug gekregen.
Personeel zeer vriendelijk.

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam ze komen de afspraken na , en de reparatie is correct en netjes gemaakt. Ook is de auto netjes gewassen toen ik hem kwam ophalen.

Schade is prima hersteld, leenauto was echter er vies van binnen, plakkerig stuur en laag stof op dashboard. Moest ook zelf bellen of de auto al klaar was. Personeel is wel vriendelijk.

De keren dat ik met dit schadeherstelbedrijf te maken heb gehad ben ik altijd zeer tevreden geweest, de mensen zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.
De laatste keer had ik schade, veroorzaakt...
De laatste keer had ik schade, veroorzaakt door iemand anders waarvan de naam bekend is. Alleen deed zijn verzekering moeilijk, ondanks dat de Langen hier niets mee van doen had hebben ze toch voor mij de problemen met de verzekeraar opgelost en wel op een zeer overtuigende en doeltreffende manier. Fijn bedrijf.

Duidelijk, correct en vooraf goede informatie over de herstelwerkzaamheden en afwikkeling
Jelle is klantvriendelijk en denkt met je mee over bijv. vervangend vervoer
Ik kreeg direct het...
Jelle is klantvriendelijk en denkt met je mee over bijv. vervangend vervoer
Ik kreeg direct het gevoel dat ASN Zijdepark begrijpt wat ze doen en ze maken het waar

Helder en transparant naar de klant.
Keurig uitgevoerde reparatie.

ASN communiceert duidelijk, komt afspraken na , leenauto is geen probleem. Bij oplevering krijg je weer een schone auto mee.

DE REPARATIR WAS VLOT, ER WAS EEN LEENAUTO BESCHIKBAAR EN ER IS DUIDELIJK AANGEGEVEN HOE EN WAT ER GEREPAREERD IS. DE WIJZE VAN DOCUMENTEREN IS TOP.