Fijn autobedrijf. Ze houden je goed op de hoogte en leveren je auto netjes af

Afspraak gemaakt voor schade opnemen en een paar dagen later mijn auto afgegeven voor herstel, stond een keurige vervanger voor mijn auto.
Schade is keurig hersteld.

Goede en duidelijke service. Afspraken worden nagekomen

Wij zijn zeer tevreden over de schadebehandeling , vanaf het begin bij het melden tot en met het herstellen .Ze waren vriendelijk en behulpzaam zoals mij naar huis brengen en ophalen . De auto zag... Wij zijn zeer tevreden over de schadebehandeling , vanaf het begin bij het melden tot en met het herstellen .Ze waren vriendelijk en behulpzaam zoals mij naar huis brengen en ophalen . De auto zag er uit als nieuw . Chapeau !

Snelle en duidelijke afhandeling door zeer vriendelijke medewerkers. Mijn auto had flinke schade, maar ze kregen snel inzichtelijk wat de daadwerkelijke schade was en welke kosten hiermee gepaard... Snelle en duidelijke afhandeling door zeer vriendelijke medewerkers. Mijn auto had flinke schade, maar ze kregen snel inzichtelijk wat de daadwerkelijke schade was en welke kosten hiermee gepaard zouden gaan. Het was wel prettig geweest om van te voren op de hoogte te zijn van een eventuele foutmarge hierin, gezien er toch nog wel €115 extra kosten bijkwamen voor schade die op het eerste gezicht niet zo snel zichtbaar was. Bij het definitief afleveren had ik ook nagevraagd over beschikbare mogelijkheid de auto op zaterdag op te halen, maar op de dag zelf bleken ze helaas dicht te zijn. Wellicht handig om in de toekomst een bericht te ontvangen vanaf wanneer de auto opgehaald kan worden als hij klaar is of een meer concrete afspraak + bevestiging. Al in al ben ik wel heel blij met de vakkundige afhandeling van ASN en zou ik hen ook aanraden.

De eerste telefonische kennismaking was duidelijk en prettig. We konden al heel snel een afspraak maken en kregen ook een leenauto mee. De schade aan onze auto is perfect herstelt en de... De eerste telefonische kennismaking was duidelijk en prettig. We konden al heel snel een afspraak maken en kregen ook een leenauto mee. De schade aan onze auto is perfect herstelt en de professionele afhandeling is uitstekend bevallen. We kregen netjes per post een kopie factuur en onze auto was ook van binnen mooi schoongemaakt en rook zelfs ook lekker! Wij komen bij onze volgende schade (ik hoop niet binnenkort) zeker terug naar ASN Autoschade de Wit.

Geweldige service

Ik werd vriendelijk ontvangen. De communicatie was volledig en positief . Er werd goed meegedacht in oplossingen.

Heel prettig en efficiënt

Vriendelijke, meedenkende, probleemoplossende medewerkers. Goed contact en overleg, reparatie perfect en afhandeling ook. Zeer tevreden!