We zijn op een correcte en klantvriendelijke manier geholpen. De schade is vlekkeloos verholpen en de auto is netjes en schoon aan ons afgeleverd.

Vriendelijk personeel. Goede communicatie en vakkundig werk.

Duidelijke afspraken en eerlijke voorlichting. Goede service mbt leenauto
Schadeherstel ziet er keurig uit en auto is nog even gewassen ook

Als wagenparkbeheerder met ca. 40 auto's heb ik vaker met Calveen Amersfoort te maken. Ervaringen zijn positief. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen. Schades worden netjes hersteld.... Als wagenparkbeheerder met ca. 40 auto's heb ik vaker met Calveen Amersfoort te maken. Ervaringen zijn positief. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen. Schades worden netjes hersteld. Afspraken zijn duidelijk en worden goed nagekomen.

Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over de te herstellende schade, schade is ook netjes gemaakt, vond het alleen raar dat er bij het ophalen van de auto de sleutel zo werd gegeven en dat... Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over de te herstellende schade, schade is ook netjes gemaakt, vond het alleen raar dat er bij het ophalen van de auto de sleutel zo werd gegeven en dat er geen laatste inspectie meer plaats vond en zo ik dus de volgende ochtend toen het weer licht was zag dat er nog allemaal stukjes glas op de achterbank lagen.

Ze denken goed met je mee. Kon op redelijke korte termijn terecht en kreeg een nette leenauto.

De vooraf gemaakte afspraken werden correct uitgevoerd. De dag van de reparatie aan het voertuig werd inclusief herhaling keurig via de mail aangekondigd.
Op de dag zelf een prima ontvangst...
Op de dag zelf een prima ontvangst met een gewenste leenauto. De schadebehandeling is voortreffelijk uitgevoerd.

No nonsense, vriendelijk, behulpzaam en gewoon prima werk geleverd. Toppertjes!

Correct klantencontact, vooraf duidelijke prijsafspraken. Vriendelijke ontvangst

Klantgericht, komt gemaakt afspraken na. Neemt bij twijfel contact op voor een juiste afhandeling